YouTube možda godinama jest imao problema stvoriti profit za Google, no i dalje je riječ o nevjerojatno popularnom video servisu. No, s obzirom na to da se stotine sati video materijala na YouTube podižu svake minute, konkurencija za popularnost je (pre)žestoka. Neke od detalja slavnih YouTubera otkriva Joel Lee sa stranice MakeUseOf
Za rijetke korisnike YouTubea, taj servis je postao pravom tvornicom novca. S milijunima dolara godišnje u prihodima od oglasa, u nastavku je moguće saznati kratki opis i priče nekih od poznatih YouTubera. Naravno, dok YouTube grabi veliki dio tih prihoda, valja imati na umu da dobar dio slavnih YouTube ličnosti ima i druge izvore zarade - pa i vlastite trgovine.
1. PewDiePie
Komentiranjem video igara PewDiePie je još 2013. godine ugrabio najviše pretplatnika na Googleovom video servisu. Već tri godine ovaj korisnik uživa na tronu, a drugoplasirani kanal ima dvostruko manje pretplatnika! PewDiePie je nedavno počeo raditi na nečem drugom pored samog komentiranja igara - na nekom općenitom showu, iako se i dalje vraća igrama. 2015. godine on je ugrabio 12 milijuna dolara s 41 milijun pretplatnika.
Zbog čega uživa u tolikoj popularnosti? Pa, pored efekta lavine, sve je negdje moralo imati i početak. Igranjem zastrašujućih naslova i reakcijama na njih, PewDiePie se na neki način povezao s publikom i stvorio svojevrsnu vezu s njima.
2. Smosh
Smosh je bespućima interneta postao popularan još 2003. godine kao tvorac flash animacija, a na YouTube se naselio 2005. godine. Smosh je zapravo dvojac autora koji stvaraju humoristične skečeve, iako je sadržaj dosta opširan. Upravo kanal ovog dvojca je do 2013. godine bio onaj s najviše pretplatnika - a prestigao ih je PewDiePie. Smosh je danas rastavljen na valjda desetak različitih YouTube kanal posvećenih različitom sadržaju.
Usprkos tome, uz prihode od 8,5 milijuna dolara te 21 milijun pretplatnika teško da se mogu žaliti na rezultate. Gdje leži tajna njihove popularnosti? Pa, pored redovitog objavljivanja novog materijala, dovoljnom broju ljudi je on sadržajno vrlo humorističan. Dok je nerijetko humor subjektivna stvar, držanje određenog rasporeda i stvaranje navika kod publike je iznimno bitno. Doduše, dvojcu je u početku zasigurno pomoglo i to što su na thumbnail svojih filmića stavljali 'seksualno-provokativan' materijal koji nije imao veze sa samim filmićima, piše Lee.
3. Fine Brothers
Benny i Rafi su braća koji su svoje milijune zaradili poznatim React filmićima. Jednostavnom formulom gdje bi određeni sadržaj pustili publici i snimali njihove reakcije zaradili su ukupno 14 milijuna pretplatnika i prihode od 8,5 milijuna dolara u 2015. godini.
Dok dvojac nije osmislio koncept 'reakcijskih filmića', definitivno su iskoristili trend na maksimalan mogući način, a publika je oduševljeno 'gutala' takav sadržaj. Ipak, nedavno su izgubili brdo pretplatnika sa svog kanala, kada se otkrilo da braća žele zaštititi pojam 'React' filmića. Šteta.
4. Lindsey Stirling
Violina joj je jedino oružje, a internet i YouTube je osvojila integriranjem modernih elemenata plesa i elektronske glazbe sa spomenutim klasičnim instrumentom. I dok su mnogi glazbeni kritičari na stvar gledali negativno jer 'kalja ugled violine', javnost je svoje rekla.
Lindsey je 2015. godinu zaključila sa šest milijuna dolara prihoda uz sedam milijuna pretplatnika. Popularnost može zahvaliti i nastupu na America's Got Talent showu, nakon čega je počela raditi viralne YouTube glazbene spotove i video uratke. U svakom slučaju - jedinstvenost se pokazala ključnim aspektom popularnosti.
5. Rhett & Link
Ovaj dvojac 'bivših inženjera' su s vremenom stvorili neobičan, raznovrstan i nadasve zabavan program. Sami sebe nazivaju 'intertainers' ('internet' + 'entertainers') - i to im ide od ruke. Do sada su prikupili kakvih četiri milijuna pretplatnika uz prihode od oglašavanja u 2015. od 4,5 milijuna dolara.
Kako su uspjeli postati popularni? Pa, sve i da netko nije ljubitelj njihove vrste humora, teško je ne gledati video za videom - ako ni radi čeg drugog, onda radi nekakve karizme kojom zrače likovi. Neke od njihovih serijala poput Good Mythical Morning služe za razgovore o raznim stvarima - od 'najgorih izuma ikad' pa do 'znanosti selfija'.
Još više popularnih kanala i kratkih crtica o njihovom uspjehu moguće je pronaći na izvornom linku