Land Rover Discovery Sport
Izvor: Promo fotografije / Autor: land rover
Land Rover Discovery Sport
Izvor: Promo fotografije / Autor: land rover
Land Rover nastavlja ofenzivu u segmentu luksuznih SUV-ova novim Discovery Sportom koji će početkom iduće godine na tržištu parirati Audiju Q5, BMW-u X3 i Mercedesu GLK
Žestoku njemačku konkurenciju Britanci planiraju nadvisiti ponajboljim terenskim sposobnostima u klasi.
Premda je rađen na takozvanoj arhitekturi unibody, s karoserijom sazdanom od aluminija i čelika, novi Disco raspolaže 212-milimetarskim odstojanjem podvozja od tla, prilaznim kutom od 25 stupnjeva (ili više s uklonjenim branikom), odlaznim od 31 stupnja, kontinuiranim integralnim pogonom sa spojkom Haldex i sustavom Terrain Response te, iako ne navode u koliko duboku vodu će moći zagaziti, sposobnošću uspinjanja na kosine do 45 stupnjeva.
Discovery će također biti u mogućnosti udobno smjestiti do sedmero putnika, a Land Rover ga je nakrcao sigurnosnim, multimedijalnim i praktičnim funkcijama.
Sve je tu, od kamera koje se brinu da nesvjesno ne prijeđete u drugu traku, do nadzora mrtvog kuta, HUD displeja, grijanih sjedala sprijeda i straga, panoramskog krova, ambijentalnog osvjetljenja, pa čak i šest USB priključaka za punjenje električnih uređaja poput mobitela i tableta.
Novi automobil ne nalikuje bez razloga manjem Evoqueu. S malenim Rangeom Discovery dijeli platformu i pogonske jedinice. To znači da ćemo pod poklopcem naći dvolitreni turbobenzinski motor sa 240 KS i 190 KS snažni 2.2-litreni dizelski motor. Kupci će moći birati između ručnog šesterostupanjskog ili automatskog deveterostupanjskog mjenjača.
Koncem iduće godine, u prodaji će se naći i najpristupačniji model s pogonom na prednje kotače i štedljivim dizelašem koji emitira svega 119 grama CO2 po kilometru.
Kako vam se čini nasljednik Freelendera, možete nam reći u komentarima.