SOCIALBAKERS

Ovo su najbolji domaći brendovi na Facebooku

14.04.2015 u 08:02

Bionic
Reading

Brendovi koji su među dvadeset najboljih imaju u prosjeku 211.189 fanova na Facebooku, 4.914 na twitteru i 568 na Youtube. Bilježe prosječno 53 objave na Facebooku, 92 na Twitteru i šest na Youtubeu

Prema istraživanju koje je tijekom ožujka provedeno pomoću alata Socialbakers, najviše fanova imaju brendovi iz kategorije robe široke potrošnje (2,7 milijuna). Slijede kategorije ljepota (2,2 milijuna), e-trgovina (2,04 milijuna), trgovina (1,9 milijuna) i moda (1,7 milijuna)

Među prvih pet brandova nema promjena: na čelu je i dalje Samsung Hrvatska. Drugo mjesto drži BIPA Hrvatska, iza koje su Drogerie Markt, Njuškalo i MBuy - Monika posredovanje.

U kategoriji medija, na prvom mjestu je Index.hr. Slijede 24sata.h, Dnevnik.hr, Jutarnji.hr i tportal. Po broju interakcija prednjači baranjski kulen, iza kojeg su PIK Vrbovec, Lion Cereals, Maistra i Baileys Croatia.


Po objavama Facebooku, najbolji rezultat zabilježio je Ledo, s postom vezanim u sladoled King. Slijede Konzum i Beck's.

Vipnet je tijekom ožujka bio najbolji među društveno najposvećenijim brendovima na Facebooku. Drugo mjesto drži Hrvatski telekom, a prestala Tele2, Bnet i Drogerie Markt.

Socialbakers je alat za analiziranje društvenih medija, praćenje statistika i drugu metriku koji prati Facebook, Twitter, Google Plus, YouTube i LinkedIn.