Elektrifikacija je novi trend u automobilskoj industriji, a iako ga prate svi veliki proizvođači, električna vozila imat će dug put prije nego što postanu masovna pojava
Makar je ljudi koji su stajali u redu da naruče njegov model 3, kojeg neće biti na tržištu do kraja ove godine, bilo mnogo, Tesla će prošlu godinu vjerojatno zatvoriti s gubitkom od otprilike 570 milijuna dolara
Kao što The Wall Street Journal ističe, industrija električnih automobila mora se nositi s dva problema. Prvi je taj da su električna vozila preskupa u ovom trenutku.
Niske cijene benzina također su odigrale važnu ulogu pri odluci velikog brojaameričkih kupaca koji kupuju SUV-ove i crossovere, veliki tržišnisegment u ovom trenutku. Štoviše, električni automobili trenutno ovise o subvencijama koje smanjuju njihove stvarne cijene, ali 7500 dolara saveznog poticaja odnosi se samo na prvih 200.000 prodanih vozila svakog proizvođača, a s Donaldom Trumpom kao novim predsjednikom ni to više nije sigurno. Drugi problem je njihova ograničena duljina vožnje, otprilike prosječno 350 kilometara, ovisno o stilu vožnje i uvjetima, što se jednostavno ne može usporediti s benzinskim ili dizelskim motorom vozila.
Naravno, možete napuniti bateriju Tesle na 50 posto pomoću jednog od njegovih superpunjača u 20 minuta, ali to je puno duže od posjeta benzinskoj postaji i postoji samo nekoliko tisuća točaka za punjenje u cijeloj zemlji, u usporedbi s oko 100.000 benzinskih postaja. Dakle, dok god industrija ne otkrije kako ih učiniti jeftinijima, dati im veći doseg i izgraditi potrebnu infrastrukturu, električni automobili neće tako brzo doživjeti svoj uzlet.