Prvi od posebnih premium salona za izmjenu guma, ali ne samo to, tvrtka je otvorila u Los Angelesu, u kojem ima dovoljno superautomobila da bi posao tekao glatko
Pirelli je krenuo s konceptom vulkanizerskih salona P Zero World, nazvanih po njihovoj prestižnoj gumi - P Zero. De facto se radi o premium salonu za izmjenu guma, nešto kao o Apple Storeu za gume.
Naravno, osim njihovim nasljeđem iz automobilizma cijeli je salon brendiran i Pirellijevom poveznicom sa svijetom mode putem poznatog kalendara te njihovih oglasa koji su također proslavili tvrtku.
P Zero World je lociran na Beverly Hillsu a dio je strategije tvrtke da zgrabi još više tržišta luksuznih i superautomobila, segmenta koji raste značajno brže nego ostatak automobilske industrije, posebno u SAD-u.
Strategija je urodila plodom jer u tom segmentu Pirelli drži više od 50 posto prvougradnji na automobile koji će na 750 metara četvornih P Zero Worlda moći pronaći personalizirane gume. Nakon Los Angelesa, ostale potencijalne lokacije za salone P Zero World koje Pirelli razmatra su još neki američki gradovi, Dubai, London te naravno - Milano, grad u kojem je središte tvrtke.