Bugattijev nasljednik Veyrona definitivno je jedan od najočekivanijih noviteta za 2016. godinu, a proizvođač nije štedio na trudu. Vozilo od gotovo dva i pol milijuna eura donosi prerađeni 8-litreni W16 motor s četiri turbo punjača, koji razvija 1.479KS uz 1.600Nm okretnog momenta. Za još bolji opći dojam potencijalnih kupaca, tu su i dijamanti smješteni u visokotonce 'radi vrhunskog audiofilskog iskustva'. Jer...zašto ne?
Bugatti Chiron je vrlo skromno opisan kao 'najsnažniji, najbrži, najluksuzniji i najekskluzivniji supersportski automobil'. Teško se ne složiti s bilo kojim od spomenutih parametara. Chiron razvija gotovo 300KS više od prethodnika Veyron Super Sport, a maksimalna brzina je ograničena na 420km/h za 'cestovno korištenje' (khm), no brojač ide sve do 500km/h.
Chiron do stotke stiže za manje od 2,5 sekundi, a posebno osmišljene gume će se i ovdje morati mijenjati svakih par tisuća kilometara, baš kao i kod prethodnika. S tehničke strane je ovaj opaki porast performansi bio moguć zahvaljujući, među ostalim, i povećanju sva četiri turbopunjača.
Bugatti tvrdi da je u Chiron integrirao i najbolju spojku na proizvodnom 'putničkom' automobilu ikad napravljenu. Performanse su narasle i zahvaljujući obilnijem korištenju ugljičnih vlakana za okvir vozila.
Što se dizajna tiče...pa teško da se tu može trošiti previše riječi, dovoljan je pogled na fotografije:
Bugatti će napraviti tek 500 primjeraka Chirona, a već sada je rezervirano 170 vozila. Jedan kupac je čak naručio šest modela, a prvi proizvedeni primjerak stiže na jesen. Bugatti navodi kako je cijeli projekt itekako isplativ za kompaniju, posebno s obzirom na to o kakvom tržišnom segmentu je riječ...