'Igranje s hranom' dobilo je novo, pozitivno značenje kada su britanski studenti predstavili svoj koncept Pixelate
Većina roditelja mora biti veoma kreativna kako bi nagovorila svoju djecu da jedu voće i povrće umjesto brze hrane, ali i da se prestanu 'igrati s hranom'.
No dva studenta londonskog Royal College of Art osmislili su koncept računalne igre s hranom.
Sures Kumar i Lana Z Porter stvorili su Pixelate, stol s ugrađenim ekranom i povezan s posebnom vilicom koja prepoznaje vrstu hrane koju igrač jede.
Iza zabavne igre, koja podsjeća na popularnu igru Guitar Hero, a pretvara jedenje voća i povrća u igru i natjecanje tko će više pojesti u pravo vrijeme, nalazi se mnogo različitih tehnologija.
Naime, autori su proveli cijeli niz eksperimenata kako bi utvrdili koliki otpor električnoj struji pruža koja vrsta hrane. Ovisno o tom otporu, sustav prepoznaje o kojoj se hrani radi jer zupci na električnoj vilici mjere razinu otpora. Tako sustav prepoznaje je li igrač uzeo krastavac ili jagodu.
Cijeli program prepoznavanja i sama igra napravljeni su koristeći OpenFrameworks i Arduino.
Na izložbi u galeriji Henry Moore, Pixelate je privukla veliku pozornost studenata, ali i posjetitelja koji su se međusobno natjecali i pritom zdravo hranili i dobro zabavljali.
Kako navode sami autori na svojoj web-stranici, Pixelate bi se moglo koristiti za učenje o pravilnoj prehrani, ali i kontrolu veličine obroka jer sama igra traje tek jednu minutu.