noplace, mješavina Twittera i Myspacea za generaciju Z, zauzela je prvo mjesto u App Storeu
Nova aplikacija pod nazivom noplace popela se na vrh App Storea nakon što je postala javno dostupnom ove srijede.
Dizajniran da privuče mlađu publiku koja se ondje može 'uistinu izraziti', ali i svakoga tko se želi povezati s prijateljima ili oko zajedničkih interesa - noplace je poput modernog MySpacea sa šarenim i prilagodljivim profilima koji omogućuju korisnicima da s prijateljima dijele sve; od statusa veze do onoga što slušaju ili gledaju, što čitaju, rade.
Nagovještavajući svoj potencijal na teže dostupnom tržištu generacije Z, noplace je postao viralan prije svog javnog lansiranja zbog titule 'najdruštvenije društvene mreže' i značajke koja korisnicima omogućuje da se izraze prilagođavanjem boja svog profila. Iako generacija Z možda nije odrasla uz MySpace i sve njegove kaotične prilagodbe, još uvijek postoji osjećaj nostalgije za iskustvom društvenog umrežavanja koje nikada nisu imali, piše TechCrunch.
Ideja tvoraca nospacea jest osigurati i ponuditi mjesto gdje ljudi mogu pratiti svoje prijatelje, ali i gdje mogu pronaći nove pratitelje ili prijatelje koji s kojima dijele interese.
Profili korisnika mogu sadržavati oznake - koje aplikacija naziva 'zvjezdicama' - o interesima i temama koje ih zanimaju. Na primjer, korisnici mogu dodati svoj astrološki znak, svoj Myers-Briggsov tip osobnosti, svoje hobije ili fandome na svoje profile, što ih onda čini vidljivima drugima. Čak ima odjeljak '10 najboljih prijatelja', koji podsjeća na top 8 listu na MySpaceu.
Noplace, doduše, više nalikuje globalnom grupnom chatu ili rivalu X-u nego na alternativu Facebooku, s obzirom na to da se fokusira na ažuriranja temeljena na tekstu i, barem zasad, ne podržava fotografije ni videozapise.
Također, na noplaceu bi korisnici trebali dijeliti ono što trenutno rade, a ne ono što su već radili. Ako ste u novom gradu ili gledate nastup ili slušate novi bend, to bi mogla biti vaša ažuriranja statusa. Aplikacija nudi dva feeda; jedan s vašim prijateljima i drugi globalni feed; ovdje nema privatnih profila.
Umjesto algoritama, noplace koristi AI tehnologiju za prijedlog novog sadržaja. Točnije, aplikacija ne uređuje feed umjesto vas, već koristi umjetnu inteligenciju za obavljanje stvari poput ponude sažetaka onoga što ste propustili.
Osnivačica i izvršna direktorica te društvene mreže Tiffany Zhong počela je raditi na noplaceu u drugoj polovici prošle godine zajedno s timom od sedam ljudi koji rade na daljinu. Krajem prošle godine, noplace je krenuo u beta fazu samo s pozivnicom i 'slučajno je postao viralan', kažu tvorci.
'Oduvijek sam voljela društvene mreže, ali društvene mreže su postale sve samo ne mreže. Osjećam se vrlo nepovezano, zato sam odlučila stvoriti mjesto na kojem ljudi mogu pratiti svoje prijatelje, ali i pronaći druge koji dijele njihove interese', ustvrdila je Zhong.
Aplikacija se može besplatno preuzeti na iOS-u. Planove za monetizaciju još nemaju, financiraju se kroz investitore, a u nekoliko krugova financiranja prikupili su ukupno 19 milijuna dolara.