Web developer i dizajner Amine Zafri se upitao kako bi izgledalo istinsko osvježenje sučelja najpopularnije društvene mreže na svijetu, a da se pri tom poradi i na funkcionalnosti. Rezultat je prilično zgodan, barem na prvi pogled
Zafri je o konceptu razmišljao još prije godinu dana, no zbog nedavnog redizajna sučelja Facebooka ideja se vratila natrag. Facebook Cards je koncept zasnovan na kontekstualnim informacijama, što znači da se, baš poput Google Now sučelja, pred korisnikom uvijek pokušavaju smjestiti relevantne informacije, poput vremena i događanja na određenoj lokaciji.
'Sviđa mi se kako Google Now koristi sve korisnikove podatke kako bi kreirao korisne i bogate informacije koje bi oni možda trebali. Upravo to sam pokušao donijeti na Facebook s ovim konceptom, kreiranjem interaktivnijeg iskustva', navodi Zafri. S obzirom da i Google i Facebook imaju gomilu sirovih podataka o svakom pojedinom korisniku, izvedba se i ne čini tako nemogućom. Amine Zafri je kreirao i različite kartice za Facebook Cards dio sučelja:
Ovaj web developer je uvjeren u to kako koncept nije dobar samo za korisnike ove popularne društvene mreže, već i za kompanije. 'Nakon što se ljudi naviknu na koncept, Facebook bi mogao polako uključivati sponzorirani sadržaj poput promocija za koncerte, događanja i sl.', navodi Zafri, koji je kreirao i dodatak za Chrome preglednik kojim se barem djelomično ovaj koncept može vidjeti 'u akciji' (radi samo kartica za vrijeme).
Više detalja i razradu koncepta je moguće pronaći na izvornom linku