dobar glas daleko se klika

Pogledajte što je Advent u Zagrebu napravio na društvenim mrežama

19.12.2018 u 11:58

Bionic
Reading

Zahvaljujući objavama na Instagramu, Twitteru, Facebooku i YouTubeu za zagrebački advent saznalo je 38 milijuna ljudi diljem Zemlje

Iako ove godine ne sudjeluje u izboru za Najbolju europsku destinaciju, Zagreb svojom adventskom ponudom definitivno opravdava pobjede prethodnih triju godina zaredom. Podaci govore kako je titula hrvatskoj prijestolnici donijela i do četrdeset posto više turista, a predviđa se kako će ovogodišnji Advent u Zagrebu premašiti sve rekorde posjećenosti.

Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
  • Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
  • Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
  • Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
  • Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
  • Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu
    +35
Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu Izvor: Cropix / Autor: Goran Mehkek / CROPIX

Prema analizi tehnološke tvrtke Mediatoolkit, Zagrebu je postao prepoznatljiv kao odlično mjesto za uživanje u blagdanskom ugođaju i daleko izvan hrvatskih granica. Spominje se na svim kontinentima svijeta i to više od 12 tisuća puta u posljednjih mjesec dana, što  je rast od 860 posto u odnosu na razdoblje prije početka adventa.

Ta je brojka dvostruko veća od spominjanja Adventa u obližnjem Beču, tradicionalnom adventskom odredištu brojnih Europljana. Unatoč dugoj tradiciji i prepoznatljivosti, Beč polako gubi primat na poziciji najpopularnijeg adventskog odredišta, a lokacije poput Zagreba osvajaju sve veću publiku inovativnim i modernim kulturno-ugostiteljskim sadržajima.

Više od 8000 objava na Instagramu

Zagrebački advent nadmašuje bečki i na društvenim mrežama. Više od 8000 objava u kojima se spominje na Instagramu ukazuje na najveću popularnost tog kanala, a slijede ga web, Twitter, Facebook te YouTube. Bilo u medijima ili na društvenim mrežama, pojam “Advent u Zagrebu” dosegao je publiku od 38 milijuna ljudi diljem Zemlje.

Zagrebački se advent najvećim dijelom spominje u pozitivnom tonu, osobito nedjeljom kada se bilježe značajni porasti u broju objava. Ovi se podaci poklapaju sa brojem posjetitelja koji je najveći vikendima, kada je i javni gradski prijevoz besplatan i ponuda zabavnih i dječjih sadržaja najbogatija.Brojni strani mediji poput BBC-ja, The Guardiana i kineskog Xinhuaneta pišu o bogatoj ponudi hrane i pića, pa je tako i Forbes objavio kulinarski vodič za zagrebački Advent kojeg su svrstali među 10 najboljih u Europi. CNN preporučuje posjet kućicama koje prodaju ručno izrađene suvenire, pečene kestene i kuhano vino, ali i obilazak 'jednih od najimpresivnijih orgulja svijeta' u zagrebačkoj katedrali.

Slobodan samo predsjednički apartman u Esplanadi

U promociji Adventa sudjeluju i brojni poznati brendovi. Turkish Airlines sponzorira ovogodišnji zagrebački Advent, a za vrijeme njegova trajanja broj letova iz Istanbula za Zagreb povećan je na deset puta tjedno. TripAdvisor objavio je recenziju Hotela Esplanade, u kojem je u drugom tjednu adventa slobodan ostao jedino predsjednički apartman. U Sheratonu je prema pisanju Seebiz.eu i on bio popunjen u roku od nekoliko minuta.

Turistička zajednica grada Zagreba izvještava kako su popunjeni gotovo svi smještajni kapaciteti u Zagrebu, a već u prvih devet dana adventa zabilježen je značajan porast u broju dolazaka i broju noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.