GEJMING

Popularni streamer je za jednodnevnu promociju Apex Legendsa dobio vrtoglavih milijun dolara

14.03.2019 u 13:36

Bionic
Reading

Electronic Arts, distributeri Apex Legendsa odbijaju komentirati koliko su novca investirali u pojedine promotore poznate videoigre

Kada je EA izdao Apex Legends, na prvi pogled se činilo da ga prati svaki gejmer na planeti. Razlog neočekivanog porasta popularnosti donedavno nepoznate igre je i alternativni pristup promociji - EA je platio streamerima da promoviraju igru. Jedan od njih je i poznati Tyler Blevins, obožavateljima Fortnitea poznat pod pseudonimom Ninja. Blevins je prema zaradio oko milijun dolara promovirajući Apex Legends, prenosi Reuters.

Ninjini prijenosi uživo i medijske promocije pomogle su Apex Legendsu da privuče dio svojih pratitelja na Twitchu čiji broj kotira oko 13,6 milijuna, 4 milijuna tviteraša i oko 13.2 milijuna sljedbenika na Instagramu. Anonimni izvor Reutersa tvrdi da je Blevins promocijom Apex Legendsa zaradio milijun dolara.

Glasnogovornik EA The Vergeu je naveo da kompanija 'ne komentira poslovne ugovore s kreatorima sadržaja koji su surađivali u promociji Apex Legendsa'.

Ova marketinška taktika već je uigrana procedura u gejming industriji. Još od dolaska gejming sadržaja na YouTube prije desetak godina, kompanije su upošljavale tvorce sadržaja da promoviraju igru, tretirajući influencere kao kritični dio reklamne kampanje.

Koliko je zapravo 1 milijun dolara?

Razlog zbog kojeg vijest poput ove plijeni pažnju javnosti je nepoznata vrijednost promocije na Twitchu. Da, poznato je da streameri uglavnom ordiniraju na spomenutoj Amazonovoj platformi, dok YouTube uglavnom (barem trenutno) kupi mrvice, no nitko nigdje nije previše pisao niti izvještavao o cijeni influencerske promocije na streamerskoj platformi.

Što god EA dogovarao sa tvrocima sadržaja tijekom inicijalnog puštanja igre u javnost - razdoblja od 24 sata, streameri poput 'Ninje', Michaela “Shroud” Grzesieka i Jacka “CouRage” Dunlopa, nastavili su igrati igru dugo nakon što je izašla 4. veljače. EA tvrdi da je nastavljeni interes za naslovom potaknuo organski rast interesa u samu igru.

VODIČ ZA RODITELJE

Klinci su vam opsjednuti Fortniteom? Pobrojali smo sve što trebate znati o najpopularnijoj videoigri na svijetu

Pogledaj galeriju

'Ninja' je tijekom svoeg streama javnosti otvoreno priznao da je promovirao Apex Legends, no nije naglasio koliko je cijela promocija trajala i je li igru kasnije igrao svojevoljno ili zato 'jer mu je to bio posao'. Kakav god njegovo odgovor bio, Apex Legends je nakon mjesec dana na tržištu došao do 50 milijuna igrača na PC-ju i konzolama, s time da su za taj broj definitivno dijelom odgovorni i utjecajni streameri.

'Ninja' je navodno u 2018. zaradio oko 10 milijuna dolara i to uglavnom od streamanja Fortnitea. Pored pretplata na Twitchu, popularni streamer zarađuje i od YouTube reklama, sponzorstava Red Bulla i Uber Eatsa, glumio je u reklami za Samsung Galaxy Note 9 i ima niz drugih vrlo uspješnih poslovnih pothvata.

Apex Legends i Fortnite

Apex Legends je trenutno u usponu popularnosti. Respawn Entertainmentova igra je u mjesec dana nakon izlaska sakupila 50 milijuna registriranih korisnika te nastavlja rasti. Fortnite je trenutno najpopularnija videoigra na svijetu sa 200 milijuna registriranih igrača.