U svijetu u kojem pametni telefoni sve više dobivaju na popularnosti postoje i iznimke. Jedna od njih je - Japan. Prema pisanju Reutersa, broj isporuka klasičnih preklopnih mobitela je zabilježio rast tijekom 2014. godine - prvi put u sedam godine. Istovremeno, pametni telefoni su zabilježili pad prodaje
Podaci MM Research Institute, preklopni mobiteli su zabilježili rast prodaje od 5,7 posto, na ukupno 10,58 milijuna primjeraka. Pametni telefoni su zabilježili pad (od 5,3 posto), drugu godinu zaredom. Konačni broj je, naravno, i dalje solidno visok, uz 27,7 milijuna isporučenih jedinica.
Analitičari vjeruju da je razlog tome snažna vezanost japanskih potrošača uz poznate i obično jeftinije starije modele uređaja. Posebno je zanimljivo to da su divovi poput Panasonica i NEC-a odustali od izrade pametnih telefona za potrošače još prije dosta kvartala, nakon što se nisu uspjeli nametnuti kao konkurencija Appleu i Samsungu. S druge strane, sasvim sigurno zadovoljno trljaju ruke, jer i dalje proizvode preklopne mobitele.
Ti uređaji u Japanu imaju sasvim dovoljno mogućnosti za prosječnog korisnika (a da pri tom nije ovisnik o aplikacijama) - telefoniranje, slanje poruka, pokoji komunikacijski servis i mogućnost surfanja internetom su obično standard.
MM Research tvrdi da je japanskom tržištu preostalo jako malo rasta, sa zasićenosti od vrtoglavih 98,5 posto.