Nakon što smo objavili tekst u kojem smo postavili pitanje jesu li bike boksevi u novootvorenoj Gajevoj ulici u Zagrebu napravljeni prema pravilima, oni su izmijenjeni
Obnovljena Gajeva ulica u Zagrebu napravljena je tako da omogućava suživot biciklista i vozača automobila
To je vidljivo iz mogućnosti vožnje bicikala po kolniku Gajeve od Berislavićeve sjeverno, gdje je i preporučena brzina kretanja od 30 kilometara na sat, kao i po takozvanim bike boksevima, odnosno površinama za zaustavljanje biciklista.
Oni su postavljeni na križanju Gajeve i ‘zelenog vala’, a nakon njihova postavljanja ponukani javljanjem čitatelja zapitali smo se jesu li napravljeni prema Pravilniku o biciklističkoj infrastrukturi.
Iako su nam iz Grada Zagreba na naš upit o izvedbi površina za zaustavljanje biciklista odgovorili kako su bike boksevi do kraja sukladni Pravilniku, primijetili smo da su tijekom proteklog vikenda ipak izmijenjeni bez prethodne najave.