Britanska obavještajna agencija GCHQ pokrenula je natjecanje u razbijanju šifri. Nove talente traži i na društvenim mrežama
Ta je organizacija, piše BBC, potencijalne kandidate - isključivo britanske državljane - pozvala na rješavanje vizualne šifre postavljene na zasebnom, nebrandiranom siteu. Izazov će biti proslijeđen na društvene mreže, blogove i forume.
Cilj kampanje je učiniti GCHQ prepoznatljivijim publici do koje bi inače teško došao putem tradicionalnih načina oglašavanja, a koja raspolaže vještinama zanimljivim za poslodavce u obavještajnoj zajednici.
Onima koji uspiju razbiti šifru stići će ključna riječ, pomoću koje će otvoriti obrazac. Kad ga popune, bit će preusmjereni na kadrovsku službu GCHQ-a.
Što ako netko probije šifru i proširi je bespućima interneta? Obavještajce to ne brine naročito, zato što smatraju da će cijela kampanja svejedno za posljedicu imati povećano zanimanje za poslove koje nude. A hakeri s dosjeom ionako neće biti uzeti u obzir.
GCHQ je već koristio neuobičajene načine novačenja. Prije dvije godine postavio je videosadržaj, teme i slike koje je bilo moguće skinuti na mrežu Xbox Live, koje su se pojavljivale dok su se vrtile računalne igre poput "Call of Duty", "Assassin's Creed" i drugih.
A dvije godine prije toga obratila se gejmerima putem digitalnih postera u online naslovima kao što su "Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas" i "Splinter Cell Double Agent".
Želite probati? Posjetite Can you crack it?