Društvena mreža Facebook i službeno je aktivirala alat Privacy Checkup i od svojih korisnika traži da provjere svoje postavke privatnosti kako bi osigurali što ugodnije iskustvo korištenja. Alat je bio dostupan tek nekolicini korisnika za testiranje prošlih nekoliko mjeseci (najavljen je u svibnju), a sada bi ga trebalo imati svih 1,3 milijarde korisnika
Početkom godine, Facebook je postao svjestan kako korisnici uistinu žele brinuti o privatnosti svojih poruka, statusa i multimedijalnog materijala kojeg šalju na tu društvenu mrežu. Upravo stoga je počeo upozoravati korisnike da obrate pažnju na to s kim se što dijeli, no to nikad nije bilo ovako aktivno, smatra kompanijin proizvodni menadžer Paddy Underwood.
Alat ne nudi neke novitete vezane uz privatnost, već olakšava reviziju postavki vezanih uz privatnost, kako statusa, tako i aplikacija koje znaju slati sadržaj na korisnikov timeline ili profil.
'Kad su ljudi iznenađeni time što drugi vide kod njih, obično je to vezano uz loše iskustvo. Nitko ne voli biti iznenađen', navodi Underwood. Konačni cilj kompanije je da korisnici razumiju što i s kim sve točno dijele kada objave nešto. Nešto više detalja je moguće pronaći na službenom blogu i video uratku Facebooka: