MLAĐA PUBLIKA

Puste želje ili? Meta opet polaže nade u mlade, evo što Facebook planira

05.06.2024 u 11:30

Bionic
Reading

Kompanija nastavlja smanjivati važnost objava prijatelja i rodbine, oslanjajući se na algoritamske preporuke

Kada pomislite na 20 godina staru društvenu mrežu Facebook, vjerojatno vam ne pada na pamet njezina popularnost među 'mladim odraslim osobama'. Naravno, Meta to želi promijeniti, piše Engadget.

U objavi Toma Alisona koji vodi Facebook aplikaciju za Metu piše da se usluga mijenja kako bi odražavala 'povećani fokus na mlade odrasle osobe' u usporedbi s drugim korisnicima. 'Facebook je još uvijek za sve, ali kako bismo izgradili za sljedeću generaciju korisnika društvenih medija, napravili smo značajne promjene imajući na umu mlade odrasle ljude', napisao je.

Ako išta od ovoga zvuči poznato, to je zato što rukovoditelji Mete već godinama pokušavaju pridobiti 'mlade odrasle' u nastojanju da se bolje natječe s TikTokom. Alison i Zuckerberg govorili su o novom smjeru aplikacije.

Ta je promjena sada već uveliko u tijeku. Alison je rekao da je AI napredak tvrtke već poboljšao preporuke za Reels i Feed te da će 'napredna tehnologija preporuka osnažiti više proizvoda' tijekom sljedeće godine. Dodao je da je privatno dijeljenje među korisnicima također u porastu, s više korisnika koji dijele video (iako nema riječi o planu da se razmjena poruka vrati u glavnu aplikaciju).

Naime, Alisonova bilješka ne spominje 'metaverzum', koji je Zuckerberg također jednom vidio kao središnji dio budućnosti tvrtke. Umjesto toga, kaže da je 'oslanjanje na nove mogućnosti proizvoda koje omogućuje AI' značajan cilj, zajedno s privlačenjem mlađih korisnika. To također nije iznenađujuće, s obzirom na to da su Meta i Zuckerberg nedavno pokušali rebrendirati neke od metaverzalnih ambicija tvrtke u napredak umjetne inteligencije.

Također nije jasno koliko će Meta biti uspješna. Iako Alison kaže da je Facebook zabilježio 'pet četvrtina zdravog rasta korištenja aplikacija za mlade odrasle osobe u SAD-u i Kanadi,' s 40 milijuna mladih aktivnih korisnika dnevno, to je još uvijek relativno mali postotak od 205 milijuna dnevnih korisnika Facebooka u SAD-u koje je tvrtka prijavila u veljači, posljednji put kada je objavio broj korisnika za aplikaciju.