Land Roverova potraga za pokrivanjem svake niše na SUV tržištu nastavlja se s novim Range Rover Velar sportskim crossoverom, koji je predstavljen uoči premijere na salonu automobila u Ženevi
Velar je u biti napravljen da popuni prazninu između većini pristupačnog Range Rovera, Evoquea, Range Rover Sporta. Range Roverov novi srednji model cijenom kreće od otprilike 43.000 eura u Velikoj Britaniji.
Velar je 4.803 mm dugačak, 1.930 mm širok i 1.665 mm visok, te ima 2.874 mm međuosovinski razmak, a konstruiran je na aluminijskoj arhitekturi koju dijeli s Jaguar F-Pacom. Velar dolazi s prtljažnikom od 632-litre sa stražnjim sjedalima na mjestu i 1.731 litara kada su zaklopljena, zajedno s "iznimnim prostorom za sve putnike", navodi proizvođač.
S obzirom na njegove dimenzije i cijene, osim Porsche Macana, Land Rover će potencijalno pokušati ukrasti kupce BMW-a X4 i Mercedes-Benz GLC Coupea, kao i BMW-a X6 i Mercedes Benz GLE Coupea.
S vanjske strane, najnoviji član Range Rover klana ima poznati vanjski styling s utjecajima Evoquea i Sporta, ali s više zaobljenim i mekšim linijama, kao i više nagnutim krovom od navedenog dvojca.
Velar je dodatno unaprijedio dizajn Range Rovera uvođenjem dva ultra široka 10-inčna touch screena, jedan za infotainment sustav u gornjoj konzoli, a drugi odmah ispod. Donji zaslon konzole zadržava tri fizička gumba za kontrolu klima-uređaja Land Rover naziva novi infotainment postav "Touch Pro Duo".
U Sjevernoj Americi, Land Rover će kupcima ponuditi izbor između dva benzinska motora; 247 KS snažni 2,0-litarski turbo četverocilindraš i 380 KS snažni 3,0-litreni V6 te 180 KS snažni 2,0-litreni dizelaš, svaki uparen s osam-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Europljani će dobiti širu paletu motora, uključujući 178 KS i 237 KS snažne 2,0-litrene benzinske četverocilindraše, i 296 KS trolitreni V6 dizelaš te ekstra par benzinskih motora, 247 KS snažni 2.0 i 376 KS snažni 3.0 V6.
Velar će biti dostupan isključivo s pogonom na sve kotače koji sadrži Land Roverov poznati paket off-road tehnologije, uključujući Terrain Response sustav i Hill Descent Control, a prodaja će započeti ovog ljeta.