U prilično iznenađujućem potezu, Twitter je u utorak objavio kako uklanja mogućnost oznake favorita na poruke na toj društvenoj mreži i umjesto nje ubacuje 'lajkove' baš poput Facebooka, ali s oznakom srca
Društvena mreža koja se već neko vrijeme bori s održavanjem rasta i monetizacijom polako uvodi brojne novitete kako bi održala 'svježinu'. Tako su nedavno stigle ankete, Moments, različite vrste oglasa i sl.
Hoće li uvođenje 'lajkova' poput Facebooka učiniti dovoljno za rast reći će tek vrijeme, no posrijedi je tek jedan u nizu noviteta koji stižu na ovu društvenu mrežu kojoj je osnovna karakteristika mogućnost objavljivanja poruka do 140 znakova.
You can say a lot with a heart. Introducing a new way to show how you feel on Twitter: https://t.co/WKBEmORXNW pic.twitter.com/G4ZGe0rDTP
— Twitter (@twitter) November 3, 2015
'Srce je univerzalni simbol kojeg razumiju brojni jezici, kulture i vremenske zone. Srce je izražajniji simbol, omogućujući vam da prenesete niz emocija i lako se povežete s ljudima (ovaj zadnji dio zvuči jako poznato, op.a.). U našim testovima otkrili smo da ljudi obožavaju ovaj novitet', navodi na blogu Twitterov proizvodni menadžer Akarshan Kumar.
Twitter je ovaj potez uveo i zbog činjenice da je sada srce univerzalan znak na pripadajućim servisima Periscope i Vine.