Volkswagen Polo GTI
Izvor: Promo fotografije / Autor: vw
Volkswagen Polo GTI
Izvor: Promo fotografije / Autor: vw
S ekološko-financijskog aspekta, takozvani trend downsizinga, odnosno smanjivanja volumena motora i njihova turbopunjenja radi niže potrošnje i manje emisije CO2, drži vodu. Međutim, jedan segment trebao bi biti lišen tih smjernica. Naravno, govorimo o sportskim automobilima
Tim više nas je Volkswagen obradovao medijskom objavom prema kojoj će redizajnirani Polo GTI umjesto postojećeg 1.4-litrenog TSI benzinca dobiti 1.8 TSI koji razvija 190 KS i 320 Nm okretnog momenta.
To znači da će novi kompaktni paprenjak iz Wolfsburga u odnosu na aktualni model razvijati 10 KS i čak 70 Nm više.
Na papiru to znači dvije desetinke kraće ubrzanje s mjesta do 100 km/h (6,7 s) te 8 km/h veća maksimalna brzina (236 km/h), međutim, poprilično smo sigurni da će razlike u praksi biti poprilične.
Jer, ni to nije sve.
Za razliku od dosadašnjeg modela koji se nudio isključivo s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG, ovaj novi bit će dobavljiv i s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem.
Naravno, Nijemci su osvježili dizajn automobila izvana i iznutra, a tu je i LED svjetlosno sklopovlje.
Ford Fiesta ST možda neće još dugo biti kraljica džepnih raketa.