Između ostalog, besplatna aplikacija Moj.Iskon za Androide i iOS omogućuje prijavu poteškoća putem mobilnog uređaja, paljenje i gašenje wi-fija, aktivaciju e-računa...
Pomoću nje možete jednostavno provjeriti trenutnu potrošnju, pregledati pristigle plaćene i neplaćene račune s rokom dospijeća, upravljati Iskon.TV prijemnikom i modemom (reboot) te wi-fi-jem (uključivanje ili isključivanje wi-fi-ja), aktivirati e-račun, urediti osobne podatke ili promijeniti lozinku.
U slučaju potrebe, korisna postaje i opcija prijave poteškoća u radu usluge putem aplikacije, bez telefonskog pozivanja korisničke podrške.
Unutar izbornika 'Prijavljeni kvarovi' moguće je nastaviti pratiti status rješavanja prijavljenih kvarova za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail uslugu.
Iskon je jedini operator u Hrvatskoj koji u ovom trenutku nudi kontaktiranje korisničke podrške putem aplikacije za smartphone, kojoj će nove funkcionalnosti biti dodavane sukladno daljnjim korisničkim potrebama.
Besplatna aplikacija Moj.Iskon dostupna je za preuzimanje vlasnicima mobilnih uređaja s operativnim sustavom Android ili iOS.
Mogu je koristiti privatni korisnici Iskonovih usluga pomoću korisničkog imena i lozinke, koji se koriste i za desktop verziju portala Moj.Iskon. Više informacija potražite na Iskonovim stranicama