Tvornica u kojoj se proizvodi 1.500 konja snažni Bugatti Chiron je zapravo manufaktura, a tvrtka ju službeno naziva Atelier
Dug je put od naručivanja Bugatti Chirona do isporuke jednog od najskupljih automobila, i obično traje oko 9 mjeseci, ovisno o stupnju prilagodbe. Uz mnogo izbora koji uključuju odabir od 23 boje, 8 varijanti karbona, 31 različitu boju kože, 8 nijansi Alcantare, zajedno s 30 ušiva, 18 tepiha i 11 boja sigurnosnih pojaseva nije jednostavan zadatak odlučiti o tome kako će vaš super sportski automobil izgledati. Bugatti također nudi tisuće drugih pojedinačnih kombinacija boja, uz druge mogućnosti oblikovanja poput logotipa ili inicijala na dnu stražnjeg spojlera, naslona za glavu i tako dalje.
Nakon što se dogovorio cijeli paket i kupac je potpisao te platio 250.000 eura pologa, Bugatti će krenuti raditi na automobilu oko šest mjeseci u manufakturnoj tvornici poznatoj kao ’Atelier'. Jedini proizvodni pogon marke je smješten u Molsheimu u pokrajini Alsace u Francuskoj i tamo je dom tvrtke otkad je osnovana 1909. godine. Atelier ima samo 20 zaposlenika koji sastavljaju Chiron iz više od 1.800 pojedinačnih dijelova, u zgradi koja se proteže na više od 1000 četvornih metara.
Bugatti Chiron prolazi kroz dvanaest proizvodnih postaja unaprijed određenim redoslijedom a počinje od sklapanja pogonskog sklopa koji se gotov isporučuje iz postrojenja VW Grupe, vlasnika Bugattija, u njemačkom Salzgitteru. Neposredno prije poliranja i umatanja u zaštitnu foliju, tvrtkini test vozači izvedu sve primjerke van na 300 kilometara dugu testnu vožnju pri brzinama većim od 250 km/h, a prije nego tvrtka konačno odobri konkretan Chiron za isporuku odradi se još 50 kilometara test vožnje. Računa se kako će 70 primjeraka Bugatti Chirona će biti napravljeno 2017., a prvi automobili će stići svojim vlasnicima krajem prvog kvartala ove godine.