Simulatori su nekoć bili pojam posebno vezan za avijacijsku industriju, no stvari su se u modernom dobu podosta izmijenile. Kad je vožnja automobila posrijedi, obično bi se prilagođavali stari avio-simulatori. Vrijeme je za novitete. Ujedinjeno Kraljevstvo razvilo je simulator vožnje vrijedan dva milijuna funti (preko 20 milijuna kuna), a vjerojatno je riječ o najboljem rješenju na svijetu
Igraće simulacije su zgodne za zabavu, no proizvođači automobila i cijela vezana industrija jednostavno se ne mogu osloniti na takav materijal za razvoj i poboljšanje vozila budućnosti. Za takvo nešto je potrebno napraviti računalne sustave koji će vozačima i inženjerima pružiti maksimalnu moguću preciznost.
AutoExpress je imao priliku sjesti u najmodernije čudo, Delta Series simulator, čija se različita izdanja sad ugrađuju u tvornicama automobila u Kanadi, Njemačkoj, SAD-u i Japanu.
Dok proizvođači redovito koriste i prototipove automobila za testiranja, inženjeri navode kako povratne informacije nisu konzistentne - posebno u odnosu na to što se od prototipa do prototipa naleti na razlike u izradi koje mogu utjecati na konačni proizvod.
Autori nove generacije simulatora napominju kako su riješili problem mučnina u vožnji zbog presporih kretnji simulatorskog tijela, ali i mnogo više od toga. Testni vozači AutoExpressa su se oduševili mogućnostima i navode kako je u jednom trenutku nakon početka vožnje bilo lako zaboraviti da je riječ o simuliranoj okolini. Više o svemu u izvornom tekstu