Evo nekoliko brzih rješenja za najčešće probleme s kojima se suočavaju vlasnici uređaja pogonjenih operativnim sustavom Android
Baterija se prebrzo troši
Mnogi korisnici Androida muku muče s baterijom koju začas treba ponovno puniti. Jedno od najjednostavnijih rješenja za dulje trajanje baterije je promjena postavki vezanih uz lokaciju i osvjetljenje.
Otvorite Settings, kliknite na Location i odaberite mod za štedljivi način rada. Što se razine osvjetljenosti zaslona tiče, izbjegavajte automatske postavke. Umjesto toga, namjestite ju na nešto ispod pola, ukoliko vam oči to dozvoljavaju.
Neki uređaji, poput Galaxyja S5 ili Xperie Z2, imaju značajke posebno namijenjene štednji energije. Provjerite ima li ih i vaš.
Korisničko sučelje se smrzlo ili je sporo
U pravilu, mobiteli počinju sporije raditi što im se interna memorija više puni. Kako bi riješili problem, pokušajte obrisati nekorištene aplikacije i fotografije, ili ih prebaciti u računalni oblak, odnosno na karticu mikroSD. Uz to, zatvorite aplikacije koje ne koristite, brišite cache i ograničite korištenje animiranih wallpapera.
Cache ćete obrisati otvorite li Settings, kliknete na Apps, odaberete neku aplikaciju, pa potom značajku Clear Cache. Postoje na Google Playu i posebni besplatni programi koji to mogu obaviti umjesto vas, kao što su App Cache Cleaner i Clean Master.
Problemi s povezivanjem
Ako se vaš mobitel teško spaja pomoću Bluetootha, wi-fija ili na mobilni internet, pokušajte uključiti zrakoplovni mod rada na 30 sekundi, isključiti ga i potom se ponovno spojiti. Ponekad će upaliti i uključivanje/isključivanje svake od tih opcija.
Nije pomoglo? Pokušajte ponovno unijeti postavke za Bluetooth ili wi-fi.
SMS je zapeo
Provjerite hvata li vaš mobitel signal operatora čije usluge koristite. Kliknite na neposlanu poruku i odaberite opciju Resend.
Ako je problem i dalje prisutan, pokušajte ponovno pokrenuti vaš uređaj.
Problemi sa sinkronizacijom
Postoji više načina kako ih riješiti. Prvo, provjerite jeste li spojeni na internet i je li servis s kojim pokušavate uskladiti svoj uređaj, poput Googlea ili Dropboxa, dostupan. Provjerite jeste li dobro unijeli lozinku i pokušajte iznova.
Nije upalilo? Probajte obrisati i ponovno dodati korisnički račun za uslugu s kojom imate problema.
Aplikacija se ruši
Do toga može doći zbog puno razloga. Postoji li nova nadogradnja za aplikaciju ili vaš mobitel? Ako je odgovor da, instalirajte ju.
Ako je odgovor ne, prisilno zatvorite aplikaciju i ponovno ju otvorite.
Zaslon se smrznuo
Obično će pomoći ponovno pokretanje mobitela. Pritisnite dugme i pustite da se ugasi. Pričekajte nekoliko minuta prije no što ga ponovno uključite. Ako ste oštetili mobitel ili ga ispustili u vodu, moguće je da je problem ozbiljniji.
Izvor:CNET