Audio oprema među najprodavanijom je potrošačkom elektronikom u SAD-u tijekom ove blagdanske sezone, otkrilo je istraživanje tvrtke NPD
Slušalice, zvučnici i druga audio oprema imali su udio od 13 posto u osam milijardi dolara (oko 48 milijardi kuna), koliko je vrijedila prodaja potrošačke elektronike u Sjedinjenim Državama između 24. studenoga i 7. prosinca.
Prodaja slušalica porasla je za 14 posto, dugih tankih zvučnika za surround ugođaj 80 posto, dok je bežičnih zvučnika prodano gotovo četiri puta više.
Trend je, objašnjavaju u NPD-u, a prenosi Washington Post, djelomično posljedica gospodarskih kretanja - audio oprema je luksuz koji si ljudi ipak još mogu priuštiti u kriznim vremenima.
Uz to, prošlih su godina Amerikanci kupovali tablet računala, pametne telefone i televizore. Sad gledaju kako bi iz njih izvukli što bolji zvuk.
A i konkurencija je jača, pa im je cijena pala. Primjerice, prosječna cijena bežičnih zvučnika spustila se za 33 posto u odnosu na lani. Tome su pridonijeli i brojni popusti koje su trgovci ponudili u predblagdanskoj i blagdanskoj sezoni.