VELIK USPJEH

Sofascore došao do 50 milijuna skidanja, zapošljavaju na čak 15 pozicija

18.09.2023 u 08:17

Bionic
Reading

Tvrtka Sofascore, tvorac istoimene aplikacije za praćenje i analizu sportskih rezultata, zabilježila je još jedan veliki poslovni uspjeh – njihova aplikacija skinuta je više od 50 milijuna puta, što ih svrstava u sam vrh postojećih 3.5 milijuna aplikacija u Google Play Storeu, izvijestili su iz tvrtke. Sofascore je jedna od najpopularnijih aplikacija za praćenje sporta na svijetu. Ima više od 25 milijuna aktivnih korisnika mjesečno i omogućuje napredno praćenje preko 11.000 turnira u 24 sporta na više od 40 jezika

'Ovo je za nas još jedna velika potvrda da smo na dobrom putu! Od samog smo početka željeli stvoriti najbrži i najpouzdaniji proizvod za praćenje sportskih rezultata uživo. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda i poboljšanju korisničkog iskustva, pratimo trendove na tržištu i unapređujemo dizajn.

Koristimo nove tehnologije i softverska rješenja poput Big data, umjetne inteligencije i crowdsourcinga. Zahvaljujući svemu tome uspjeli smo se izdvojiti od drugih te okupiti zajednicu koju čini više od 25 milijuna najstrastvenijih sportskih fanova', rekao je Zlatko Hrkać, CEO tvrtke Sofascore.

Uz detaljne statistike o svakom igraču, timu i utakmici, Sofascore nudi i druge jedinstvene značajke kao što je Sofascore statistička ocjena igrača, najrelevantnije statističko mjerilo performansa nekog igrača ili momčadi, koju koriste svi najrelevantniji sportski mediji svijeta, navode iz tvrtke.

Osim detaljne analize profesionalnog sporta, na tržištu je i sestrinska aplikacija Sofascore Editor, koja omogućuje sportskim organizacijama da aktivno unose i organiziraju rezultate i statistike niželigaških i amaterskih natjecanja.

Luka Modrić
  • Luka Modrić
  • Luka Modrić
  • Luka Modrić
  • Luka Modrić
  • Luka Modrić
    +6
Luka Modrić i SofaScore Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

 U preko 10 godina postojanja, ova hrvatska tvrtka zaposlila je više od 200 stručnjaka koji se većinom nalaze u Zagrebu, uz timove u Argentini, Brazilu i Indoneziji. Iako je kriza stigla i u IT industriju, Sofascore je jedna od rijetkih tvrtki koje i dalje zapošljavaju, i to trenutno čak na 15-ak pozicija, uz tendenciju rasta na azijsko i afričko tržište u narednom razdoblju. 

Prošle godine napravili su rebranding, uložili 10 milijuna eura u razvoj proizvoda i kao svog prvog ambasadora predstavili najboljeg hrvatskog nogometaša Luku Modrića. Kao drugi ambasador im se pridružio Mirko Cro Cop Filipović, jedan od najvećih MMA boraca u povijesti.  

'Sofascore se prometnuo u jedinstven proizvod – jedan od najvećih digitalnih proizvoda u Hrvatskoj, koji se koristi u svim državama svijeta, a koji povezuje navijače, zaljubljenike u sport, ali i same sportaše', zaključuju iz tvrtke.