Jedna od najuspješnijih Sonyjevih generacija popularne konzole dovela je i do novih trendova uključujući neočekivanu dominaciju digitalne distribucije - svi, čini se, vole kupovati igre preko same konzle
Sonyjev PlayStation 4 i dalje ne kralj ove generacije konzola. Kompanija je nedavno službeno objavila da je prodala sto milijuna uređaja u sklopu izvještaja investitorima. Podsjetimo, ovi brojevi potvrđuju uspješni ali i malo usporen nastavak prodaje.
DIGITALNA ZABAVA
Popisali smo naše najdraže domaće videoigre svih vremena
Premda prodaja s razlogom usporava, PS4 je prema analitičarima iz Niko Partnersa i dalje konzola koja je najbrže stigla do sto milijuna prodanih uređaja, što je brže i od PlayStationa 2 i Nintenda Wii. PS4 je do ovog broja stigao za pet godina i sedam mjeseci, odnosno tri godine manje od vremena potrebnog za prodaju 50 milijuna konzola.
Prodaja PlayStationa 4 ne jenjava - 19 milijuna uređaja prodano je u 2017., dok je 17.8 milijuna prodano prošle godine. Japanski proizvođač također je naglasio da udio prodanih igara putem digitalnog dućana sada premašuje 50 posto, što znači da inicijalni skepticizam oko kupnje online već odavno jenjava.
Iduća generacija konzole će se, premda još nema ime, vjerojatno zvati PlayStation 5 te će izaći na jesen 2020. Što se konkurencije tiče, Microsoft isto priprema svoj Xbox Project Scarlett koji će izaći za praznike 2020.