Tvrtka Sony na udaru je kritika jer je promijenila cijenu albuma najvećih hitova nedavno preminule pjevačice Whitney Houston neposredno nakon njezine smrti
Cijena albuma 'Ultimate collection' Whitney Houston koštala je na sniženju 4,99 funti u britanskom izdanju iTunesa, no Sony je tu cijenu vratio na 'standardnih' 7,99 funti, što je povećanje od preko 60 posto.
Sony je cijenu promijenio u četiri ujutro u nedjelju po kalifornijskom vremenu, dakle neposredno nakon što se proširila vijest o smrti pjevačice, koja je pronađena mrtva u hotelu u Beverly Hillsu u subotu popodne. U ponedjeljak ujutro to je bio drugi najprodavaniji album na iTunesima.
Fanovi su zgroženi ovim povećanjem cijene te smatraju da je to Sonyjev pokušaj brze zarade na smrt popularne pjevačice, piše Guardian.
Ni Apple ni Sony nisu htjeli komentirati incident, no jedan neimenovani izvor blizak Sonyju tvrdi da je riječ o ispravku cijene koja je prije bila pogrešna. No čini se malo sumnjivo da se to dogodilo tek nekoliko sati nakon što se internetom proširila vijest o smrti Whitney Houston.