Japanska kompanija Sony izvijestila je u srijedu o tromjesečnom gubitku u visini 27 milijardi jena (346 milijuna dolara) i objavila da će četvrtu poslovnu godinu zaredom poslovati s negativnim rezultatom zbog snažnog jena i slabe prodaje televizora s ravnim zaslonom
Japanski elektronički div u novim prognozama predviđa gubitak od 90 milijardi jena (1,2 milijarde dolara) za fiskalnu godinu do ožujka 2012. Ranije je očekivao dobit u visini 60 milijardi jena (769 milijuna dolara).
Rezultate u razdoblju od srpnja do kraja rujna pogodio je snažan jen i slabija prodaja, posebice u segmentu televizijskih prijemnika.
Proizvodnja također trpi zbog prekida uzrokovanih nedavnom poplavom u Tajlandu, koja se priključila teškoćama u opskrbi nakon potresa i tsunamija u sjeveroistočnom Japanu.
Sonyjevo televizorsko poslovanje niže gubitke već sedam godina, zbog pada cijena, preobilne ponude na tržištu ravnih zaslona i jake konkurencije.
Kompaniji je narušen ugled zbog kršenja sigurnosti korisnika diljem svijeta u hakerskom napadu početkom godine, u kojem je provaljeno u više od 100 milijuna on-line računa.
Analitičari kažu da proizvođač brendova televizora Bravia i playera Walkman treba mora obnoviti ugled u segmentu inovativnih gadgeta, u kojem trenutno dominira njegov američki konkurent Apple sa svojim iPodima, iPadima i iPhoneima.
Sony je prošlu poslovnu godinu zaključio s gubitkom od 260 milijardi jena.