Nizozemski startup Mr. Friendly ponašao je način kako vam prikazivati oglase čak i kada obavljate malu nuždu
Poduzetni oglašivači pronašli su još jedan način kojim će muškoj populaciji servirati reklame. Nizozemski startup Mr. Friendly proizveo je specijalne pametne pisoare koji će, cirtiramo autore, garantirano privući pažnju gospode na minimalno četrdeset sekundi.
Kako to rade?
Vrlo jednostavno - pisoar je opremljen specijalnim senzorom koji registrira mokraću, nakon čega na ugrađenom ekranu prikazuje pomno birane reklamne poruke. Drugim riječima, promotivne materijale na ovom čudu tehnologije nemoguće je izbjeći, osim ako planirate protestirati mokrenjem po podu ili u obližnji lavabo.
Službeno stajalište
'Mr.Friendly u cijelosti shvaća važnost pronalaženja komunikacijskih kanala s osobom kada je ona najotvorenija za primanje informacija' piše na službenoj stranici. 'Najbolji trenutak za ovo je kada pojedinac ne može pobjeći i raditi nešto drugo, već se mora usredotočiti na vaše poruke. Ovakvi trenuci su zbilja rijetki, pogotovo u našem modernom svijetu'.
Hej, hvala ti, Mr. Friendly.