Hibridni coupe LC 500h je spreman za Ženevu, a Lexus će u njega smjestiti 3,5-litreni V6 motor uparen s električnim motorima za ukupnih 354KS. Pored njega, na sajmu automobila će se predstaviti i koncept LF-FC, luksuzni automobil budućnosti s pogonom na vodik
Lexusova dvovratna perjanica donosi novorazvijeni Multi Stage Hybrid System, a kombinira 3,5-litreni V6 od 295KS s električnim motorima za ukupnih 354KS. No, priča nije tako jednostavna jer Lexus LC 500h integrira i nešto poput druge mjenjačke kutije s četiri stupnja prijenosa na električnim motorima, uz 'uobičajenih simuliranih' šest na CVT prijenosu. Lexus tvrdi da ovom konfiguracijom 'mogu zapaliti stražnje gume iz mjesta'.
Riječ je i o prvom Lexus hibridu koji koristi Li-ion bateriju, dovoljno kompaktnu i manje mase da kompenzira ubacivanje novog sklopa za mijenjanje brzina. Do stotke bi LC 500h trebao ići 'debelo ispod pet sekundi', riječima proizvođača.
Lexus je konceptni model s pogonom na gorive ćelije LF-FC predstavio još u Tokiju prošle godine, no u Ženevi se sada sprema njegova europska premijera uz jedan sitni detalj - obećanje proizvođača da će na tržište stići i serijska izvedba tog koncepta do 2020. godine.
Predsjednik tvrtke, Tokuo Fukuichi je detaljnije objasnio ovaj potez:
„Lexus želi iznenaditi i pobuditi emocije, kako dizajnom tako i tehnologijom kojom se vidi da mislimo unaprijed. Za nas je ovo više od automobila; želimo prijeći uobičajene zamisli. LF-FC je izraz naše težnje naprednom luksuzu i visokotehnološkoj viziji ne tako daleke budućnosti.“
Citat