obaranje rekorda

Što god mislili o YouTube Shortsima, mjesečno ih gledaju dvije milijarde ljudi

26.07.2023 u 10:13

Bionic
Reading

Google sa svojim videoisječcima YouTube Shorts ponovno obara rekorde. Ako je vjerovati kompaniji, mjesečno u nezaustavljivom nizu kratkih videa uživaju dvije milijarde osoba

Google je danas objavio da više od dvije milijarde prijavljenih korisnika mjesečno gleda YouTube Shorts, što mu daje prednost u odnosu na konkurente kao što su TikTok i Instagram Reels. Ovaj broj je značajno veći od 1,5 milijardi mjesečno prijavljenih korisnika za YouTube Shorts, što su iz Googlea objavili prošle godine.

Tijekom objave svojih poslovnih rezultata za drugo tromjesečje 2023., Google je također rekao da je YouTube donio 7,67 milijardi dolara putem oglasa, nadmašivši procjene analitičara i zabilježivši rast od četiri posto na godišnjoj razini. Tvrtka je također uvela 30-sekundne oglase koji se ne mogu preskočiti u svoju premium ponudu oglasa YouTube Select.

Google je rekao da dopire do 150 milijuna ljudi na povezanim TV ekranima u SAD-u uz znakove globalnog rasta. Prošle godine tvrtka je objavila da ima 80 milijuna pretplatnika na YouTube Premiumu i Musicu, ali nije objavila ažurirani broj tijekom razgovora o zaradi u drugom tromjesečju 2023. Prošlog tjedna YouTube je podigao cijene individualnog premium plana za dva dolara i glazbenog plana za jedan dolar u SAD-u.

Google je imao pozitivne kvartalne rezultate s rastom prihoda od oglasa i usluga u oblaku. Tvrtka je zaradila 74,6 milijardi dolara u tromjesečju koje je završilo u lipnju - u odnosu na 69,7 milijardi dolara, koliko je zaradila u drugom tromjesečju 2022. Dionice Alphabeta porasle su za gotovo sedam posto u trgovanju izvan radnog vremena.

Osim toga, Alphabet je uzdigao Ruth Porat od glavne financijske direktorice do predsjednice i uloge glavne direktorice za ulaganja. Porat će tako nadgledati ostale odjele Alphabeta, kao što su Waymo, tvrtka za razvoj samovoznih prometala, Verily, usmjeren na zdravlje, i Google Fiber, donosi TechCrunch.