U najnovijem financijskom izvješću Nintendo je potvrdio da je mobilna igra Super Mario Run postigla impresivne rezultate
Od tih 78 milijuna, oko četiri milijuna njih platilo je mikrotransakciju od 12,25 dolara. To znači da je oko pet posto ljudi odlučilo zadržati Super Mario Run i otključati ga u cijelosti.
Maskota Nintenda ušetala se u iPhone i iPad 15. prosinca prošle godine te je skinuta vrtoglavih 40 milijuna puta u prva četiri dana.
Super Mario Run igračima daje neograničen pristup igrinom prvom svijetu. Sve nakon toga koštat će vas 12,25 dolara, koliko, na sreću, morate platiti samo jednom. Ovo je vrlo neugodno iznenadilo igrače koji su očekivali potpuno besplatan naslov.
Aplikacija se pronašla među najvećim hitovima na listi 'Top Grossing' u App Storeu, no ubrzo je nestala bez traga.
Super Mario Run downloaded 78 million times; more than 5% paid for full version: Nintendo president
— Yuji Nakamura (@ynakamura56) 31 January 2017
Reporter Bloomberga Yuji Nakamura ove informacije je dobio od predsjednika Nintenda Tatsumija Kimishime. Njih, naime, nisu spominjali tijekom spomenutog financijskog brifinga. Super Mario Run smješten je u već postojeću kategoriju prodaje intelektualnog vlasništva i mobilnih aplikacija.