Tijekom najnovijeg financijskoga izvješća, Nintendo je potvrdio da je mobilna igra Super Mario Run postigla impresivne rezultate
Od tih 78 milijuna oko 4 milijuna je platilo mikrotransakciju od 12.25 dolara. Ovo znači da je oko pet posto ljudi Super Mario Run odlučilo zadržati i otključati u cijelosti.
Maskota Nintenda ušetala je u iPhone i iPad 15. prosinca prošle godine te je downloadana vrtoglavih 40 milijuna puta tijekom prva četiri dana.
Super Mario Run igračima daje neograničen pristup igrinom prvome svijetu. Sve nakon toga koštat će vas 12.25 dolara koje, na sreću, morate platiti samo jednom. Ovo je vrlo neugodno iznenadilo igrače koji su očekivali potpuno besplatni naslov.
Aplikacija se pronašla među najvećim hitovima na listi 'Top Grossing' u App Storeu, no ubrzo je nestala bez traga.
Reported Bloomberga Yuji Nakamura ove informacije je dobio od predsjednika Nintenda Tatsumija Kimishime. Njih, naime, nisu spominjali tijekom gore spomenutog financijskog brifinga. Super Mario Run smješten je u već postojeću kategoriju prodaje intelektualnog vlasništva i mobilnih aplikacija.