Ljubitelji divovskih robota, abnormalne destrukcije i futurističke strategije na poteze u novom bi Battletechu mogli pronaći igru koju su dugo tražili
Battletech, franšiza koja je polučila puno dobrih videoigara, igara s minijaturama, pa čak i igara s ulogama dolazi iz ropotarnice povijesti te u rukama HareBrained Schemesa preko Kickstartera pokušava ugledati svjetlo dana. Kao i kod većine nedavnih HareBrainedovih projekata, i ovaj traži vašu pomoć te je gotovo sigurno kako će je s vremenom dobiti uzmemo li u obzir kako igre s masivnim robotima nikad ne izlaze iz mode.
Premda bi nova inkarnacija franšize Battletech mogla biti sve, od simulacije do arkadne igre, njezini tvorci znaju birati teme te su odlučili najnoviji naslov uobličiti u punokrvnu strategiju na poteze.
Igra je trenutačno planirana za Windowse, Mac i Linux. Premda ovakve stvari obično super zvuče i kada ih najave za tablet računala, ovaj naslov to nažalost neće biti. Što se ciljeva kampanje tiče, ima ih nekoliko. U vrijeme pisanja ovog članka, Battletech je 34 dana od završetka financiranja te je zgrnuo nešto manje od milijun dolara. Ako uzmemo u obzir kako je osnovni cilj bio 250.000, ovo su već impresivni rezultati.
Doduše, ostane li sve na ovome, igra neće biti ništa više nego PvE naslov u kojem igrači preuzimaju kontrolu nad četiri meča u borbi protiv četiri neprijateljska, koje kontrolira AI. Ako se premaši iznos od milijun dolara, igra će dobiti punokrvnu kampanju, s 1.850.000 dolara u Battletech će biti ubačene side kao i proceduralno generirane skirmish misije.
Konačni cilj od 2,5 milijuna dolara u igru će ubaciti PvP multiplayer te time zaključiti maksimalan iznos koji su autori ikad planirali potrošiti.
Igra je trenutačno u konceptnom stanju, što znači da slika iz igre, pored konceptnih artova, nema. Također, ako sve krene kako spada, naslov bi trebao doći na tržište tek tijekom 2017. godine.
Više informacija o videoigri Battletech te priliku da je sufinancirate možete pronaći na Kickstarteru