Kroz prošlu godinu Appleova trgovina aplikacijama rasla je za vrtoglavih 2.500 komada dnevno. Preuzimanja aplikacija na Google Playu trebala bi se do 2020. utrostručiti. No, ovi brojevi ne znače mnogo - jer neki pokazatelji sugeriraju da bi aplikacije mogle postati žrtvom vlastitog uspjeha
Potrošači nemaju neograničeno vrijeme i prostor na svojim mobilnim uređajima. Oni zapravo koriste tek omiljene aplikacije, a iako će njihov svijet po projekcijama rasti, postoje i sljedeći pokazatelji:
- Rast broja aplikacija je značajno pao u odnosu na prošlu godinu. Danas je riječ 'tek' o 500 novih komada dnevno.
- Prema podacima ComScorea, u SAD-u polovina korisnika smartphonea ne preuzme niti jednu aplikaciju mjesečno
- Tek 36 posto aplikacija ostane na uređajima kroz jedan mjesec - te svega 11 posto kroz godinu dana
- Prosječna aplikacija gubi 77 posto dnevno aktivnih korisnika kroz prva tri dana, dok se 95 posto aplikacija više nikad ne koristi nakon 90 dana
Aplikacije nisu mrtve. Međutim, manijakalni fokus na njih umjesto na druge kanale postaje sve opasnijim za sve koji se žele baviti digitalnim poslovima, piše Barron Ernst za TheNextWeb. Ekonomija kojoj srž čine aplikacije je - gotova.
Tvrtke i brandovi moraju voditi računa o angažmanu svojih klijenata i potrošača - iskustva moraju biti integrirana, a ne tek počivati na aplikacijama uz ignoriranje weba i drugih medija.
Jedna od digitalnih tvrtki koja je shvatila što treba činiti je, po Ernstu, servis Pinterest. Oni su uspješno evoluirali svoj web pristup te uključili i mobilni pristup, na način da su uspješno povećali angažman svojih korisnika, bez ignoriranja drugih kanala, kako čine tvrtke fokusirane isključivo na aplikacije.