U doba kad se kino dvorane diljem svijeta rješavaju starih filmskih projektora, američki filmski redatelj i filmski fanatik Quentin Tarantino postao je vlasnik kina u kojem će prikazivati filmove isključivo s 35mm filmskih kopija
New Beverly Cinema kultno je losanđelesko kino koje još od 1978. godine vodi Sherman Torgan. U Los Angelesu je bilo poznato po specijalnom večernjem 'double feature' programu – za cijenu od osam dolara moglo se pogledati dva dugometražna igrana filma po odabiru vlasnika kina.
New Beverly Cinema također je poznato kao jedno od najstarijih kina u regiji koje prikazuje stare klasike usporedo s novim naslovima ('revival house'). To je jedan od razloga zašto ovo kino posjeduje kultan status kod losanđeleskih filmoljubaca i filmaša (uključujući i Tarantina).
Od listopada ove godine Tarantino ne samo da je vlasnik, već i centralna osoba iza mjesečnog programa ovog kina. Jedna od prvih odluka koju je donio kao glavna osoba u New Beverly Cinema je da ovo kino neće prikazivati filmove u DCP (Digital Cinema Package) formatu, već će se specijalizirati isključivo za projekcije sa 'zastarjelih' filmskih kopija.
Nije tajna da je Tarantino okorjeli filmski elitist. Već godinama ne želi snimati filmove digitalnim kamerama - analogna 35mm vrpca još uvijek je prisutna na njegovim filmskim setovima.
Također, on je godinama lobirao protiv uvođenja digitalnog projekcijskog sistema u kino dvorane diljem Amerike i svijeta. 'Digitalna projekcija nije ništa drugo nego javna televizija', rečenica je koju vrlo često ponavlja u intevjuima.
Na njegovu veliku žalost, DCP postaje standard u kino dvoranama, a analogni 35mm filmski projektori ustupaju mjesto digitalnim Barco i Christie surogatima.
No, gospodin Tarantino se odlučio osvetiti digitalnoj tehnologiji. 35mm i 16mm filmske kopije jedini su formati koji će se projicirati na filmsko platno New Beverly Cinema.
Nije na odmet napomenuti kako većina filmova koji će se u narednim mjesecima prikazivati u ovom losanđeleskom kinu potječu iz goleme Tarantinove filmske kolekcije.
Među podupirateljima Tarantina u naumu da od ovog kina učini bastion za filmske printeve, nalaze se mnoga ugleda imena (poput Martina Scorsesea). No, veći dio filmaša i ljudi koji se nalaze u kinoprikazivačkoj industriji svjesni su kako je ovo financijski potpuno neodrživ poduhvat te vrlo skoro predviđaju kraj ove Tarantinove fantazije.
O Tarantinu i njegovom ćudljivom karakteru kolaju razne glasine. Izgleda da ti tračevi nisu daleko od istine - prva stvar koju je napravio kao vlasnik New Beverly Cinema je izbacivanje digitalnog projektora iz projekcijske kabine. Teško je zamisliti koliko ovaj čovjek ne voli vidjeti digitalnu filmsku projekciju...