Tele 2 je dosad bio fokusiran na privatne korisnike. Sada se okreće malim i srednjim tvrtkama, ali s filozofijom da i njima treba ponuditi sve što i privatnim korisnicima
Tele 2 je predstavio novu ponudu namijenjenu prije svega poslovnim korisnicima, odnosno malim i srednjim tvrtkama.
Kako je prilikom predstavljanja istaknuo Hrvoje Grčić, direktor prodaje za poslovne korisnike Tele2 Hrvatska, ponuda se odnosi na njihove Unlimited Business, Knock-out, Revolucija i Super business tarife koje će korisnici moći kombinirati prema vlastitim potrebama.
Jedna od novina u ponudi je VPN usluga, i to između fiksnih i mobilnih telefona, a koju Tele 2 nudi u partnerstvu s Metronetom.
Fiksno-mobilni VPN moguće je ugovoriti samo za korisnike Metroneta, dok je mobilni VPN dostupan za poslovne korisnike s pet i više članova.
U sklopu promocije poslovni korisnici će prvih godinu dana plaćati 30 posto jeftinije Business tarife.
Osim poslovnih tarifa, za poslovne korisnike pripremili su i nekoliko modela smartphoneova, ali bez popularnog iPhonea i godinama najtraženijeg poslovnog telefona Blackberryja.
Grčić je pojasnio kako će, ukoliko se novi modeli Blackberryja pokažu zanimljivima u budućnosti uključiti i njih u ponudu, no zasad ostaju pri svom odabiru.
Također, pojasnio je kako su informacije s terena pokazale da je iPhone sa svojim zatvorenim operativnim sustavom previše restriktivan za većinu poslovnih korisnika.
Stoga smatraju da je Android, odnosno Windows platforma prikladnija za poslovne korisnike.
Uz tarife, Grčić je istaknuo, Tele 2 će poslovnim korisnicima nuditi i mobilni prijenosni WiFi hotspot uređaj koji podržava do 10 istovremenih konekcija.
Ciljna su im skupina obrti i uslužne djelatnosti gdje njihovi klijenti provode dulje vrijeme, a surfanjem internetom mogu ga prikratiti.
Otkrio je i da ciljaju na korištenje WiFi hotspota i u automobilskoj industriji, ali nije želio precizirati o čemu se točno radi.
Grčić je istaknuo kako se žele usredotočiti na male i srednje tvrtke jer one čine gotovo 99 posto tvrtki u Hrvatskoj, a iako su i ranije nudili poslovne tarife, nisu bile prilagođavanje tim tvrtkama i njihovim potrebama.