Tvrtka Terrakom, koja se bavi pružanjem telekomunikacijskih usluga putem kabelske infrastrukture i usluga hostinga, odabrala je IBM-ova rješenja Flex za pružanje usluga privatne, javne i hibridne cloud infrastrukture
Novi sustavi iz IBM-a će omogućiti Terrakomu, smatraju u toj tvrtci, veću kvalitetu pružanja cloud usluge, čime će tvrtka spremno odgovoriti na sve veće zahtjeve korisnika.
Terrakom se opredijelio za IBM-ovu tehnologiju Flex zbog otvorenosti i fleksibilnosti u izboru platformi te spremnosti za pružanje usluga u računalnom oblaku kroz brzo pribavljanje odgovarajućih virtualnih strojeva i pojednostavljeno upravljanje. Platforma omogućava implementaciju cloud aplikacija u vrlo kratkom vremenu - unutar četiri minute od narudžbe usluge, što će Terrakomu omogućiti pravovremenost u pružanju IaaS usluga (Infrastructure As A Service - Infrastruktura kao usluga).
IBM-ovi sustavi Flex pomoći će Terrakomu u pružanju kontinuiranog i neometanog rada te će doprinijeti značajnom smanjenju potrošnje energije.
'Za IBM smo se odlučili nakon opsežnog testiranja koje smo izvršili uzimajući u obzir prednosti koje donose IBM-ova rješenja temeljena na konceptu pametnijeg računarstva. Osim uštede energije i prostora, količinu hardvera smo smanjili za 60 posto, a efikasnost cjelokupnog sustava za pružanje cloud usluga smo povećali za 35 posto', rekao je Andrej Kalanović, član uprave Terrakoma.
Također su uzeli i sustav za pohranu podataka IBM Storwize v3700. Dio sustava se koristi kao platforma za govorne usluge, dok se drugi dio koristi u pružanju cloud usluga koje će ubuduće podržavati u kombinaciji s novim IBM-ovim sustavom Flex.
Terrakom posluje kao pružatelj telekomunikacijskih usluga od 2010. godine, a nastao je akvizicijama manjih kabelskih operatera čije je djelovanje objedinjeno u društvu Terrakom d.o.o.
Početkom 2013. godine, akvizicijom dvije tvrtke iz domene pružanja usluga IT hostinga, tvrtka ulazi i u ovaj segment telekom tržišta. Terrakom je otada podijeljen u dvije divizije, od kojih se jedna bavi isključivo hosting i cloud uslugama koje se pružaju pod brendom Inside, koji trenutno ima oko osam tisuća korisnika.