Facebook je postao 'leglo' odraslih pa su tinejdžeri svoju pozornost usmjerili na druge društvene mreže, poput Twittera, Tumblra i Instagrama
Da je Facebook postao dosadan te da ga mladi sve rjeđe koriste, već znaju i u Facebooku. Zato se i trude uvesti promjene koje bi ponovno privukle tinejdžere na tu društvenu mrežu.
Međutim, istraživanje američkog Pew Research Centera pokazalo je kako je tinejdžerima draže koristiti Twitter, Instagram i Tumblr od Facebooka.
Glavni je razlog što na Facebooku ima 'previše odraslih' i što je 'postao previše kompliciran'.
Kako je istaknula jedna od autorica studije, Amanda Lenhart, tinejdžeri i dalje imaju svoje profile na Facebooku, ali više nisu toliko aktivni.
Tinejdžerima smeta što drugi korisnici iznose mnogo detalja iz svog života i pokušavaju ih prikazati bitnijima no što zapravo jesu, ali i što će mnogi na internetu 'lajkati' ono što u stvarnom životu nikada ne bi.
Osim toga, istraživanje je pokazalo i kako mladi dijele mnogo više privatnih informacija na internetu i društvenim mrežama danas no što su to radili prije svega nekoliko godina.
Više od 90 posto na Facebooku koristi svoje pravo ime i fotografiju, više od polovice navelo je svoju e-mail adresu, a petina ih je navela i broj mobilnog telefona.
Istovremeno, tinejdžeri tvrde kako svoje profile na Facebooku drže privatnima i dijele samo sa svojim prijateljima, a čak četvrtina je priznala da objavljuje i lažne podatke kako bi sačuvali nešto privatnosti.
Upravo to pretjerano dijeljenje informacija i dramatiziranje oko svega što im se događa u životu jedan je od razloga zašto tinejdžeri više ne provode toliko vremena na Facebooku, već se okreću drugim, 'mirnijim' mrežama.