NAGRADNI NATJEČAJ

Tportal.hr te vodi na Sempl 15

08.11.2013 u 15:04

Bionic
Reading

Seminar medijskih trendova (SEMPL) koji će se odvijati 28. i 29. studenoga u Portorožu u Sloveniji, u svojoj će već petnaestoj godini postojanja ponuditi aktualne trendove i smjernice razvoja medijsko-komunikacijskog područja u jadranskoj regiji. A mi vam poklanjamo dvije kotizacije za seminar! Kako ih osvojiti? Saznajte u nastavku!

Ono što morate napraviti je osmisliti tekst (Copy) za banner u svrhu promocije jedne od rubrika tportala  po vlastitom izboru - sport, vijesti, horoskop, playtoy, kultura..., a najoriginalniji  ćemo nagraditi s dvije kotizacije za seminar Sempl 15!

Budite kreativni i možda baš Vi osvojite vrijednu nagradu!

Primjere nekih copya za banner pogledajte ovdje:

'Nek vam bude toplo oko srca
Tportal nagradama frca
Tportal.hr daje sve od sebe
Klikni i osvoji'

'Surfaj na plaži,
Čitaj u hladu,
Budi u tijeku događaja.
Čitaj m.tportal.hr'

'Collegium i tportal te vode na više od skijanja!
Pošalji svoju najluđu skijašku fotku
i povedi ekipu na Knock Out Ski Festival
Klikni i osvoji'

Natječaj traje do 18. studenog, a imena dobitnika objavit ćemo u srijedu, 20. studenog.

Sve detalje o nagradnom natječaju pročitajte u pravilniku natječaja

Prvu nagradu (dvije kotizacije) je osvojila Marija Šteta s tekstom:

Za stanje u gradu, državi ili svijetu
naša rubrika Vijesti najbolja je na netu!

Drugu i treću nagradu (poklon paket tportala) osvojili su:

Željko Dragović
Vodenjak po Sahari luta, a Lav po moru pluta.
Blizanac hoda sam, Vaga ni sim ni tam...
To se desi kad ne čitaju Tportal astro vijesti!

Juraj Ćosić
Koliko ste stvarno kulturni?
Provjerite na www.tportal/kultura.hr!
Kulturirajte se!

Dobitnika glavne nagrade ćemo kontaktirati putem maila, a utješne nagrade šaljemo poštom na kućnu adresu.


'Voditi primjerom, bit će naše usmjerenje prilikom pripremanja sadržaja programskog dijela Sempla. Nećemo pokušavati spasiti svijet, ali hoćemo u prvi plan programa postaviti glamur i trendove u komuniciranju, ponudit ćemo uzbudljivu akciju u natjecateljskom dijelu te ćemo ponuditi nebrojene mogućnosti za mreženje i zabavu,' kazala je Valerija Prevolšek, direktorica poduzeća Media Pool, vlasnika robne marke Sempl, koje konferenciju već treću godinu zaredom organizira u suradnji sa slovenskom revijom Marketing magazin.

I ove će se godine, već petnaesti put zaredom, odvijati natjecanje za nagrade za najbolje medijske projekte godine Sempler. Medijski stratezi, klijenti i mediji na njemu predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne semplere u šest natjecateljskih kategorija te glavnu nagradu veliki sempler koja se dodjeljuje najboljoj medijskoj strategiji protekle godine. Zainteresirani mogu do 4. studenoga prijaviti svoje radove u sljedećim kategorijama: A - strateška upotreba medijskog interneta, B - inovativna upotreba komunikacijskog kanala, C - najbolja ciljana akcija, D - najbolja iskustvena akcija, E - najbolja upotreba digitalnog okružja i F - najbolja akcija na društvenim mrežama. Devetočlani žiri za nagrade Sempler, u kojem su ugledni medijsko-komunikacijski stručnjaci iz jadranske regije, vodit će Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd.