Integralni pogon posljednjih godina postaje sve češća opcija na novim automobilima. Čak i proizvođači tradicionalno skloni stražnjem pogonu svoje nove modele počinju izrađivati s pogonom na sva četiri kotača jer tržište to traži
Integralni pogon stekao je status svemogućeg pa ga kupci čak promatraju kao dio sigurnosne opreme što može biti veoma opasno.
Tipičan su primjer vozači koji misle da im zbog pogona na sva četiri kotača - ne trebaju zimske gume. Čak ni na snijegu!
Pritom potpuno zanemaruju da je mnogo veći problem od kretanja na skliskoj podlozi ona obrnuta radnja koja se zove - zaustavljanje.
Amaterski video u nastavku najbolje pokazuje kolika je razlika između BMW-a M3, sportskog automobila sa stražnjim pogonom, opremljenog zimskim gumama i Subaru Forestera s pogonom na sve četiri ljetne gume.
Da je kojim slučajem umjesto BMW-a usporedba provedena automobilom na prednji pogon sa zimskim gumama - razlika bi bila još i veća.
Kad temperatura padne ispod 7 stupnjeva nema alternative zimskoj gumi, bez obzira na snijeg.