Društvena mreža želi privući odbjegle korisnike Twittera i Reddita, no kažu da im to ne ide zbog prekompliciranog sučelja
Tumblrov blog objavio je planove o budućnosti platforme u kojima aludira na skorašnje promjene koje obuhvaćaju redizajn značajki komentara i ponovnih objava. Cilj je, kažu, učiniti Tumblr manje zastrašujućim, a razlog zašto to rade vjerojatno je vezan uz potencijalno privlačenje korisnika koji su pobjegli s Reddita i Twittera.
'Kako bi Tumblr rastao, moramo popraviti osnovno iskustvo koje Tumblr čini korisnim mjestom za korisnike. Glavni je problem to što Tumblr nije jednostavan za korištenje - povijesno gledano, očekivali smo od posjetitelja da upravljaju svojim feedovima i da se oslanjaju na upravljanje svojim iskustvom, no to očekivanje dovodi do problema u korisničkom iskustvu te samo služi jako malom dijelu naših korisnika' pišu. 'Kako bismo osigurali budući uspjeh Tumblra, moramo pružiti prioritet poticanju besprijekorne veze među korisnicima i sadržajem, što uključuje privlačenje i zadržavanje novih korisnika i kreatora, njegovanje njihovog rasta i poticanje češće interakcije s platformom.'
Strateške promjene grupirane su u nekoliko kategorija, uključujući 'proširiti načine na koje novi korisnici mogu otkriti i prijaviti se za Tumblr' te 'stvoriti obrasce koji potiču korisnike da se stalno vraćaju na Tumblr'. Neki od prijedloga su dosta općeniti, dok dio njih priča o konkretnim eksperimentima. Primjerice, odjeljak 'stvori uzorke ponašanja' uključuje radnje poput 'provesti reviziju strategije slanja poruka' i 'testirati koji je idealni dnevni broj push obavijesti'.
Ovo sve implicira kako je Tumblr zainteresiran za dolazak na pozicviju jakog konkurenta glavnim društvenim mrežama, posebno za kreatore kojima je cilj dijeliti sadržaje na platformi. Ciljevi uključuju pomaganje kreatorima da privuku više angažmana te osiguravanje da ljudi vide zanimljive objave svaki put kad otvore aplikaciju. Jedan im je cilj 'poboljšati mogućnosti algoritamskog rangiranja u svim feedovima'. Podsjetimo, feedovi na Tumblru uključuju početnu nadzornu ploču ljudi koje pratite, plus karticu 'istraži' s predloženim postovima s cijele stranice. Tu je i videousluga pod nazivom Tumblr Live, koju trenutno koristi jako malo korisnika.
Najočitija promjena za postojeće posjetitelje može biti niz planiranih ažuriranja sustava odgovora i ponovnog bloganja. 'Trenutni način na koji rade razgovori na Tumblru zbunjuju nove korisnike', prenosi Verge. Tumblr planira dopustiti korisnicima da odgovore na određeni dodatak ponovno blogiranoj objavi (nečemu sličnom tvitu s citatom) umjesto grupiranja svih odgovora pod izvornom objavom. Također želi 'istražiti izvedivost uklanjanja duplikata reblogova unutar korisnikovog Feeda'.
Ažuriranje, nastavlja izvor, nigdje ne spominje Tumblrove planove za integraciju s decentraliziranim protokolom društvenog umrežavanja ActivityPub.
Tumblr je imao jako burno desetljeće nakon što ga je 2013. kupio Yahoo, spojio s Verizonom 2017. i 2019. prodao Automatticu, vlasniku WordPress.com-a. Stranica se stabilizirala pod Automatticom i proizvela neke iznenađujuće kulturne trendove, poput nepostojećeg filma Martina Scorsesea 'Goncharov', a anegdotalno sve više privlači korisnike koji su zabrinuti zbog preokreta na Twitteru i Redditu.
Dio Tumblrove privlačnosti, međutim, bio je taj da je stranica predstavljala predah od snažno unovčenih i optimiziranih društvenih izvora - što znači da planirana bolja replika 'ljepljivog' društvenog iskustva drugih stranica možda nije ono što dugogodišnji korisnici priželjkuju.