Nakon praktički deset godina suradnje Jay Wilson, redatelj popularnog akcijskog naslova Diablo 3 odlučio je ne samo izaći iz Blizzarda, već i kompletne gejming industrije
Sudeći prema nizu tweetova, Wilsonu je doslovce dosta gejminga kao takvog. Njegov sljedeći pothvat u karijeri i dalje je kreativne prirode, iako nema pretjerane veze sa svijetom videoigara. Redatelj se, naime, planira posvetiti pisanju.
'Žao mi je reći kako nakon deset najboljih godina u svom životu sljedećeg tjedna napuštam Blizzard i industriju videoigara', rekao je Wilson. 'Odlazim posvetiti se svojoj izvornoj strasti - pisanju. To sam radio prije nego što sam upao u ovu branšu te iskreno - želim se tome vratiti', nadodao je.
'Najviše će mi nedostajati prijatelji iz Blizzarda. Bili su doista najbolja, najposvećenija i najstrastvenija grupa ljudi koju sam ikad upoznao', zaključio je.
Wilson i ekipa imali su dosta grbav put s Diablom 3. Od užasno nestabilnog izlaska koji je polučio brojne probleme s igrinim serverima i sustavom logiranja pa sve do katastrofalnog sustava dražbi i mikrotransakcija, razvoj jednog od popularnijih akcijskih RPG-a današnjice doista nije prošao lako.
Nakon nekog vremena Wilson je odustao od projekta te se prebacio na sad otkazani Titan. Njegov posljednji projekt u Blizzardu bila je ekspanzija za World of Warcraft imenom Warlords of Draenor.
Wilson radi u industriji gejminga još od davne 1999. kada je počeo u Cavedog Entertainmentu. Nakon toga se zaposlio u Monolith Productionsima, te Relic Entertainmentu gdje je bio glavni dizajner Warhammera 40k: Dawn of War i Impossible Creaturesa.