NEOBIČAN NATJEČAJ

Twitterom do posla, i to u Hrvatskoj

30.11.2012 u 17:56

Bionic
Reading

Na TweetUp druženju #PosaoUP, koje je organizirala tvrtka Ping Pong, tviteraši su imali prilike tvitati, zabaviti se, predstaviti se i ući u uži krug za radno mjesto junior community managera

U Zagrebu je održan natječaj za radno mjesto koji je organiziran putem popularne društvene mreže Twitter.

Na TweetUpu - jednom od popularnih načina upoznavanja i druženja tviteraša u svijetu offline - koje je organizirala tvrtka Ping Pong dvosmjerne komunikacije, tviteraši su imali prilike tvitati i zabaviti se, ali i predstaviti se te ući u uži izbor za radno mjesto u toj tvrtci.

#PosaoUp prvi je takav selekcijski postupak u Hrvatskoj. Uz podršku kolega tviteraša, u prvom krugu natječaja predstavilo se 15 kandidata. Riječ je o mladim kreativcima, poznavateljima društvenih mreža, aktivnima na Twitteru koji se vole družiti i koji su prepoznali priliku za dobivanje posla.

Osim njih, u neformalnom druženju na zagrebačkoj Trešnjevci sudjelovalo je još petnaestak tviteraša te predstavnici medija. U Ping Pongu su zadovoljni odazivom i znanjem kandidata koji su se tijekom večeri u tri minute predstavili te odgovorili na pitanja o brendu za koji bi najviše voljeli voditi komunikaciju na društvenim mrežama.

Ping Pong je tvrtka specijalizirana za online community manadžment, odnosno upravljanje odnosa s korisnicima malih i velikih tvrtki putem njihovih profila na Facebooku, Twitteru, You Tubeu, Flickru, LinkedIN-u i drugima.

Prema riječima Manuele Šole, direktorice tvrtke Ping Pong, #PosaoUP bio je odličan pristup u potrazi za idealnim kandidatom koji će u tvrtki Ping Pong zajedno s drugim iskusnim community menadžerima brinuti za društvene mreže klijenata.

Ime novog junior community menadžera u Ping Pongu bit će objavljeno po završetku natječaja koji se nastavlja u offline svijetu.