Kompanija je potpisala ugovore s nekoliko modnih kompanija te predstavila dućan s kozmetičkim dodacima koji se mogu koristiti na Facebooku i Instagramu
Ako ste se ikad zapitali kako bi izgledao vaš virtualni avatar da nosi dizajnersku odjeću, Meta ima odgovor.
Kompanija uskoro otvara online dućan gdje korisnici Messengera, Facebooka i Instagrama mogu kupovati virtualnu odjeću za svoje avatare. Prvi dostupni brendovi su Prada, Balenciaga i Thom Browne, a odjevni predmeti su kombinezon za motokros, hudica s logotipom i nekoliko odijela.
Mark Zuckerberg je u objavi na Facebooku objasnio da će 'digitalna dobra postati važnim načinom osobnog izražavanja u metaverzumu, kao i velik pokretač kreativne ekonomije'.
Facebook, odnosno Meta nije prva kompanija koja je u svoja virtualna prostranstva uvela skupe modne brendove. Prošle smo godine vidjeli Fortnite koji je igračima nudio skinove s brendom Balenciage, dok je Roblox u igri imao Gucci Town (Guccigrad) - vrt sa ogromnim logom Gucci i dućanom za virtualnu odjeću.
Unatoč velikim brendovima, Metina objava je došla relativno tiho - kompaniji je trebalo dugo da odgovori na upite novinara, pišu iz Vergea. Dućan će, kažu iz Mete, doći uskoro, premda informacije o tome kako će korisnici njemu uopće pristupati nisu bile dostupna. Nadamo se, doduše, da će im cijena biti niža od onih u pravim dućanima.