Uber u Hrvatskoj razmišlja o uvođenju dodatnih usluga koje već postoje u drugim državama te o širenju unutar drugih gradova, rekao je direktor Ubera za Hrvatsku tijekom Startup srijede
CoreHub je u suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela CRANE ugostio Startup srijedu, događanje koje smo dosad pratili u prostorijama Zagrebačkog inkubatora poduzetništva. Predavanje su održali generalni menadžer Ubera u Hrvatskoj Davor Tremac i voditelj marketinga te tvrtke Filip Šturman.
Tremac je obrazložio da u svakoj državi Uber funkcionira poput startupa – okuplja se tim ljudi koji samostalno pokreće proizvod, dolazi do prvog vozača i putnika, određuje cijene te komunikaciju prema tržištu i ciljanoj skupini. Od Ubera kao kompanije na globalnoj razini dobivaju novčana sredstva, samu aplikaciju te administrativnu i pravnu podršku, dok je ostatak poslovanja u potpunosti autonoman i usmjeren lokalno.
Uberov tim u Hrvatskoj broji tri zaposlene osobe, dok se sami vozači ne smatraju zaposlenicima već partnerima koji koriste Uberovu aplikaciju za pronalazak klijenata.
Kako bi se dodatno povezali s lokalnom zajednicom, zaposlenici Ubera konstantno rade na osmišljavanju akcija kojima pružaju zanimljive usluge svojim korisnicima. U Hrvatskoj su dosad proveli dvije akcije: uberCHINKA kojom su osigurali dostavu palačinka za Valentinovo i uberTREES kojom su prije blagdana poklanjali i dostavljali božićna drvca.
Na globalnoj razini poznate su i brojne druge akcije kojima Uber održava direktan kontakt s korisnicima, poput uberPuppies, dostava psića kojom su ukazali na problem udomljavanja životinja, UberIceCream za dostavu sladoleda i mnoge druge.
'Uber omogućava instant poduzetništvo. Nezaposleni ljudi imaju mogućnost otvoriti tvrtku i početi zarađivati te u roku dva do tri tjedna postati profitabilni jer novac od prvih vožnji sjeda već nakon tjedan dana.
Uz to, Uber osigurava transparentnost u poslovanju jer se svi procesi naplate odvijaju automatizirano, bez gotovine i ljudske intervencije. To je izrazito važno i za državu koja u tradicionalno bezgotovinskoj industriji sada ima potpuni pregled svih prihoda te povećanu naplatu poreza', rekao je Tremac.
Vizija kojom se Uber vodi je ridesharing, mogućnost dijeljenja prijevoza s potpunim strancima kako bi smjestili što veći broj ljudi u manji broj vozila i time smanjili prometne gužve, zagađenje okoliša i omogućili prenamjenu parkirnih mjesta, koja prema podacima koje je iznio Tremac pokrivaju i do 30 posto površina gradova.
Uber u Hrvatskoj razmišlja o uvođenju dodatnih usluga koje već postoje u drugim državama te o širenju unutar drugih gradova unutar Hrvatske.
Za sve zainteresirane koji su propustili ovo predavanje Hrvatska mreža poslovnih anđela osigurala je snimku koja će uskoro biti postavljena na CRANE-ov službeni kanal na YouTubeu.
Iduća Startup srijeda bit će održana krajem travnja.