Festival tržišnih komunikacija umjesto u travnju bit će održan 29. listopada 2020. kada će u Rovinj stići niz fascinantnih predavača iz cijeloga svijeta
Dani komunikacija ove će se godine umjesto početkom travnja održati od 29. do 31. listopada 2020. Nastavno na preporuke Svjetske zdravstvene organizacije vezano uz globalnu situaciju sa širenjem koronavirusa, a zbog predanosti sigurnosti svih tri tisuće sudionika, predavača i partnera koji ovaj netipični festival čine jednim od najboljih na svijetu, organizatori su donijeli odluku o pomicanju datuma održavanja Dana komunikacija 2020 s proljeća na jesen.
Odluka o novom terminu donesena je i zbog činjenice da su kompanije u kojima radi dio predavača i sudionika zabranile putovanja, kao i sudjelovanja u većim događanjima. Odabirom novog termina Dani komunikacija pridružili su se cijelom nizu drugih međunarodnih i domaćih događanja koja, stavljajući na prvo mjesto zdravlje i dobrobit svakog pojedinca, održavanje prilagođavaju trenutno neizvjesnim okolnostima.
Organizatori ujedno zahvaljuju svim dugogodišnjim prijateljima festivala i vjernim sudionicima koji su osigurali svoje mjesto na festivalu te poručuju da kotizacije i Maistrini smještajni kapaciteti kupljeni za ovogodišnje trodnevno festivalsko izdanje svakako vrijede za novi termin u listopadu 2020. – i vrijedna su investicija u znanje, poslovanje, ali i napredak domaće struke.
Snagu festivala i u novom, jesenskom terminu pokazuju do sada najavljeni svjetski lideri koji su potvrdili sudjelovanje u Danima komunikacija u ulozi predavača. Oni redom stoje iza festivala, pa će se u listopadu domaćim sudionicima u stvaranju najnovijeg izdanja ovog međunarodno prepoznatog festivala pridružiti: najutjecajniji svjetski direktor marketinga Keith Weed; Emmyjem nagrađivani dizajner Chris Do; donedavno vodeći evanđelist Microsofta James Whittaker; futurolog i vizionar Ari Popper i Merlee Jayme, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora; jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu Rei Inamoto.
Na festival stižu i Paul Holmes, začetnik čuvenog Holmes Reporta i legenda industrije odnosa s javnošću; David Orlic, koji dolazi iz jedne od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu; Tim Leake s možda najzanimljivijim predavanjem s ovogodišnjeg Cannes Lions festivala naziva Ugly Sells; Toshihiko Tanabe – nagrađivani kreativac iz dalekog Japana; globalna direktorica dizajna P&G-ja za sva svjetska tržišta Olga Roza i niz drugih.
Sve informacije pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.