Dan nakon što je suosnivač Twittera Jack Dorsey imenovan glavnim izvršnim direktorom te tvrtke predstavljen je 'Moments', velika nadogradnja koja bi tvitanje trebala približiti široj publici
Moments tviterašima omogućuje praćenje urednički izbor vijesti i događanja vezanih uz politiku, biznis, sport, zabavu i drugo, u obliku tvitova, fotografija i videa. Novu značajku pokrenut ćete klikom na ikonicu munje, koju ćete naći uz obavijesti i poruke.
Nekadašnji projekt Lightning (munja - op.a.) mjesecima su testirali Twitterovi zaposlenici i partneri. Ključni je dio nastojanja da se Twitter učini pristupačnijim i privlačnijim nego što je sad.
Moments uvodi mogućnost praćenja događanja s poznatim terminom početka i završetka.
Tako ćete, recimo, moći primati tvitove koje su odabrali Twitterovi urednici o nogometnim utakmicama ili javnim predizbornim debatama tijekom njihovog trajanja. Po završetku događanja koje pratite tvitovi će prestati pristizati.
Uz to, bit će moguće pratiti tvitove novinara o nekoj temi bez praćenja njihovih članaka ili audiovizualnih priloga. Kad stignete do zadnjeg novog Momenta u danu, dočekat će vas poruka kako ste sve pročitali ('You've caught up!')
Twitter je dosad često kritiziran zbog toga što njegovo sučelje nije dovoljno jednostavno i zanimljivo kako bi privuklo nove korisnike. Iako ga je isprobali više od milijarde ljudi, korisnika je tek nešto više od 316 milijuna
Moments je dobar primjer trenda tzv. 'distribuiranog sadržaja'. Brojni Twitterovi suparnici također istražuju nove načine distribucije vijesti i zabave izravno putem njihovih aplikacija.
Snapchat je među prvima svojoj aplikaciji dodao značajku Discover u siječnju, u kojoj se nalaze novi članci s CNN-a, ESPN-a i drugih. Facebook testiran Instant Articles, dok Apple uvodi aplikaciju News.
Za novinske organizacije to je velika prilika za pristup novim korisnicima, ali i rizik zbog toga što veliki dio kontrole nad platformom prepuštaju tehnološkim tvrtkama.
Više:CNN Money