Hololens tehnologija koju razvija Microsoft pruža potpuno novi doživljaj automobila dok automobil nije u blizini
Volvo je u Zagrebu u sklopu konferencije Corporate Innovation & Intrapreneurship 2016 – CORP2IN pokazao mogućnosti Microsoftovog Hololensa.
Volvoje jedna od kompanija koja je iskoristila snagu Hololensa. Za njihove potrebe Microsoft Hololens svoje mogućnostiprikazuje u velikoj, izrazito pametnoj kutiji koja mora biti zatvorenakako drugi izvori svjetla nebi prekinuli prezentaciju.
Unutar nje nam je održana virtualna prezentacija sigurnosnih sustava Volva S90 koja je uključivala i neke komponente koje Volvo tek planira ugrađivati. Kako stvar radi? Uđete u prostor u kojem se održava prezentacija, zatvore se vrata, stavite naočale koje projiciraju sliku ispred vaših očiju, a onaj tko drži prezentaciju pokretom ruku prebacuje 'slideove', pušta filmove, dodaje efekte (u jednom je trenutku automobil koji smo promatrali 'upao' u snježnu mećavu) i općenito vas vodi kroz virtualno iskustvo.
Ono je sjajno te će sigurno poslužiti kao vrhunsko prodajno oružje jer vam omogućava da se povežete s predmetom prezentacije na emocionalnoj razini, što je u prodaji izrazito bitno. U bliskoj budućnosti Hololens će kupcima pružiti mogućnosti istražiti ili iskusiti sve mogućnosti koje nude Volvo automobili; od iskustva izbjegavanja prometne nesreće, pametnih i održivih rješenja po pitanju motora do usluga povezivosti.
Također, kupci će moći konfigurirati svoja Volvo vozila, odnosno moći će promijeniti boju automobila, dizajn naplatka i mnoge druge vizualne mogućnost na svojem modelu. Da je ovo tehnologija budućnosti na kojoj će se temeljiti poslovanja određenih kompanija, pokazuju i podaci IDC-a, prema kojima će globalno prihodi na tržištu proširene i virtualne stvarnosti rasti od 5,2 milijarde u ovoj na više od 162 milijarde američkih dolara u 2020. godini.