APLIKACIJA ZA (SKORO) SVE

Volvo je pripremio nešto zgodno svim vlasnicima svojih vozila

22.11.2016 u 12:53

Bionic
Reading

Tvrtka je pokrenula uslugu kojom će vlasnici Volva pomoću aplikacije moći naručiti pranje, servis ili natakanje goriva a pritom uopće ne moraju biti u automobilu

Volvo Cars Concierge ime je nove usluge, slične onoj koju je za vlasnike svojih automobila nedavno uveo Bentley. No dok su se Britanci zadržali na natakanju goriva, Volvo će vlasnicima svojih automobila omogućiti to da više ne moraju gubiti vrijeme na benzinskim postajama, u autopraonicama ili automobilskim servisima. Usluge su dio mobilne platforme Volvo on Call koju tvrtka testira u San Franciscu pomoću tri stotine vlasnika novih modela Volvo XC90 SUV i Volvo S90.

Volvovi vlasnici koji sudjeluju u pilot programu mogu koristiti aplikaciju kako bi pronašli dostupne usluge u svojoj blizini i da bi ih zatražili pomoću pametnog telefona.


Zahtjevi se šalju ovlaštenom pružatelju usluga koji će automobil napuniti gorivom, odvesti na čišćenje, servis ili učiniti bilo koju dodatnu uslugu koju je zatražio vlasnik. Aplikacija pruža digitalni ključ za jednokratnu uporabu, a koji ima specifičnu lokaciju i vrijeme te koji je poslan ovlaštenom pružatelju usluga.

Kada je usluga izvršena, automobil se ponovo zaključa, a digitalni ključ deaktivira. Automobil može biti vraćen na lokaciju na kojoj ga je vlasnik i ostavio ili može biti premješten na potpuno novu lokaciju.